Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Faan står i tel.kö hos skatteverket.....har plats 135...vad säger in om det?

?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2013-04-11 16:56:35 följande:
    Finns det kvinnorumpor du kan roa dig med medan du väntar? Obestämd
    NG tyckte att jag borde roa mig med att penetrera hennes anus medan jag står i tel.kö...jag svarade henne att hon borde stånga sitt anus på min kuk och rida mig.....det skulle definitivt få mig att må bra och göra mig vänligt sinnad gentemot skatteverket
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2013-04-10 22:14:01 följande:
    Hon har guldtrosor och han har kostym:

du är observant!

Själv tycker jag att hennes rumpa ber om att bli ordentligt fylld 
  • Aynrand

jag har plats 54..............

.....................suck

HAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jag dör!
    batterin till min trådlösa headset dog nu 

• Aynrand

Gud...jag dör..............

• Aynrand

jag är kåt!!!!!!!!!!

• Aynrand
    Elle Se Sent skrev 2013-04-11 21:34:04 följande:
    Kom och besudla mig med din stora fallos...(fin artikel i DN).
    du är mkt litterär idag! 
  • Aynrand

Yes
    Folket vill ha rumpor!!!!!!!!!!!!!!!! 

• Aynrand
    Elle Se Sent skrev 2013-04-16 18:23:10 följande:
    Ja.
    Vad vill du själv ha? 
    Vad tror du?
Svar på tråden Trash-tråden