Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

och skrev 2011-09-12 19:20:16 följande:
    Det torde väl vara ganska enkelt att hitta en ersättare, eller?
    Den killen visste precis allt om mig och mitt liv. Att börja om från början är inget jag orkar med men jag saknar att kunna prata med en utomstående som kan se saker och ting från en annan synvinkel och inte är partisk. Aja......
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-09-12 19:21:07 följande:
    haha berätta
    Äh, jag är knäsvag och då menar jag riktig knäsvag för män i kostym. Jag dör när jag ser en man som ser snygg ut i kostym. Finns inget snyggare än män i kostym/skjorta och slips.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-09-12 19:22:46 följande:
    Jag vill se. Nämner man bilder tycker jag att man är skyldig att posta dom i tråden också.

Ny regel. 
    Gå in i min bildgalleri om 5sekunder och gå under starka bilder om du vill.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-09-12 19:31:26 följande:
    Jag trodde du bara var ute efter sexchattande, för det är ju tämligen enkelt att ordna.
    Nej, det var en bonus. Åh, saknar honom.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-09-12 19:35:02 följande:
    Väldigt snygga!

Vill du chatta? 
    Hehehehehehehe, om det ändå vore så lätt att skapa kontakt med tjejer IRL.

Puss.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-09-12 19:30:20 följande:
    Aha, jag som tänkte att du fått dina barn att äta allt. Min ena äter det mesta, den andra äter nästan ingenting alls, och idag har vi haft spaghetti och ostsås för hundrade gången typ. Det är inte roligt att laga mat längre.

Vad är det för plommon du har i? Det låter gott.    
    Jadu, jag köper mina från blatteaffär i Kista. Gå in i en blatteaffär (Helst iranier) och fråga efter torkade plommon. Dom lägger du sen i en skål med vatten tills dom blir mjuka och stoppar in dom i köttbullen innan du steker/kokar den. Dom jag köper från affären är otrolig sura och det brukar barn tyca om annars kan du köra med vanliga svenska plommon innan dom blir röda/blåa alltså när dom fortfarande är omogna (Gröna). Det funkar också.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-09-12 19:38:27 följande:
    Det förstår jag. Men ibland får man inte ihop det bara. Vetskapen om att den andre finns där ute någonstans är inte så illa heller. Solig
    Mmmm, har ju hans mobilnr och mail. Ibland kliar det i fingrarna och då kan jag få för mig att vilja skicka sms men jag biter ihop. Aja....
  • I Blackrose I

Jag måste gå och duka. Ha det gott guys. Kanske kommer in senare ikväll annars hörs vi imorgon.

Puss på er. Kyss

• I Blackrose I
    och skrev 2011-09-12 19:45:24 följande:
    Hörs sen, och tack för plommontips! Kyss

Prova det gärna en gång och se vad som händer. Låt barnet stoppa in plommonet så kommer h*n tycka det är roligare och äta det sen.

Gomorron förresten Solig
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-12 22:43:25 följande:
    Ahahahaha!!!!!!!!!!!!!!

Kolla!
    www.disinfo.com/2011/03/world-penis-size-map/

Jag förstår inte hur ryssarna har fått så dålig placering? Det kan ju inte stämma.
Svar på tråden Trash-tråden