Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

och skrev 2011-09-15 12:46:15 följande:
    Intet nytt under solen, med andra ord.
    Hehe.

Goddag på er alla Solig

Vi ska hem till häxan imorgon och jag har redan ångest.

Hur är det med dig? Gick det bättre med barnen idag?
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I

Hoppas allt väl med er. Jag har haft en otrolig stressig dag och känner att anfall är på gång här.

Ibland vill jag bara gräva ner mig själv.

• I Blackrose I

Hej på er Helvetesnatt och helvetesdag. Jag är helt slut. Jag tycker inte om mig själv när jag gnäller. Ska sluta gnälla här inne. Har aldrig gjort det men började tala om min sjukdom för nån månad sen här på FL men nu känns det inte bra. Jag avskyr att vara svag. Rynkar på näsan Puss på er alla. Tack för dom fina orden ni skrev igår.

• I Blackrose I

Tack Yoyna. Du är fin du. Puss tjejen.

NG?
    Jag älskar piroger. Kom hem till mig också. Har ingenting till middag. Kram.

• I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-09-16 15:24:46 följande:
    Mår du fortfarande dåligt?
    Ja men inte som det var inatt. Har huvudvärk och har skrivit detta inlägg två gånger nu för att skriva rätt. Är så trött på att ligga ner och inte kunna göra något. Det har varit helt okej med jämna antal anfall under långt tid men nu på senare tid så kommer dom allt oftare. Jag får ju erkänna att jag inte mår så där jättebra heller. Det börjar närma sig december och jag börjar tappa fotfästet hur mycket jag än försöker hålla skene uppe.
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-09-16 15:39:58 följande:
    Usch vad jobbigt det låter men vad händer i december? Flyttar ni då eller? Är inte det positivt?
    Ja, vi flyttar.Både ja och nej. Jag älskar ju Sverige och har nästan hela min släkt och alla mina vänner sen 22år här. Kommer känna st tomhet även om det ska bli skönt att slippa vissa saker.
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-09-16 16:04:56 följande:
    Men du, du kommer få nya vänner där och du kommer ju kunna komma och hälsa på Vart var det ni skulle? Vilken del av USA, är flygresan lång?
    Men jag vill inte ha nya vänner. Jag är otrolig tacksam över att ha dom vänner jag har. Jag är aboslut ingen lätt person att komma överens med. Är riktig pain in the ass för det mesta. Min man borde få nobellpris att han har stått ut med mig i över 10år och mina vänner också. Älskar dom av djupet av mitt hjärta och kommer sakna dom oerhört mycket.
    Vi kommer flytta in hos min mans bror till att börja med. Han bor i San Diego. Det kommer ta några månader innan huset vi ska flytta in i blir klar och då flyttar vi till LA. Vi kommer inte flyga direkt till USA utan vi flyger till London först till en släkting och är där nån dag innan vi åker vidare till USA.
    Tack för att du försöker uppmuntra. Hur är det med dig? Läser att bebisen mår bra och har rolig där inne. Snälla lyssna på mig. Det här din bästa tid. När han väl är född så vill du bara trycka in honom igen och sakna graviditetsmånaderna. Vänta och se.
  • I Blackrose I

NG och Yoyna. KyssHjärtaNalle

• I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-09-16 18:30:49 följande:
    Nä jag fattar det, jag har också svårt att skaffa nya vänner, inte för att jag är en pain in the ass utan snarare tvärtom för att jag har svårt att hitta folk jag gillar att umgås med tillräckligt mkt för att få någon längre relation. Tröttnar skitfort på de flesta och tycker nog för mkt om att vara ensam

Men LA låter ju som en dröm, har din man fått jobb redan eller? Alltså det kommer vara skitjobbigt säkert och stressigt men det kommer vara helt amazing också, jag lovar!

Det är bra med mig, var hos BM i onsdags och allt är fortfarande helt perfekt, alla värden är tiptop och allt är bara great tydligen, men jag tror ändå han ska dö hela tiden haha
    Jag tror inte jag kommer vilja trycka in honom igen på momangen, det kommer väl lite senare när han är runt 2-3?
    Jag bryr mig om folk för mycket och det inte alla som pallar med det. Jag lägger mig i för mycket. Jag tycker och säger för mycket. Tjejer är totalt värdelös att försöka skapa en relation med när det kommer till mig. Det går helt enkelt inte och jag har accepterat det nu förtiden. Killar är mycket lättare att komma överens med men även där så måste personkemin stämma annars backar jag. Sen har jag jävligt svårt att öppna mig för en ny person IRL. På nätet är det lättare att prata om mina känslor men IRL när det kommer till folk jag precis har träffat så har jag otroligt svårt att lita på dom. Har överhuvudtaget väldigt svårt att lita på nya människor som kommer in i mitt liv.

Jodå, allt är fixat sen länge. Både han och jag har fixat jobb, skolan och dagis är också fixat.

Skönt att allt är bra med dig och bebisen. Nja, inte 2-3 men vänta och se. Det kommer mycket tdigare än så. Känslan att längta tillbaka till graviditetsmånaderna.
  • I Blackrose I

Nu ska jag tortera mig själv hela kvällen genom att utsätta mig för umgänge med häxan. *Tar ett djupt andetag*

Ha en underbar kväll guys. {#emotions_dlg.flower}Nalle

Svar på tråden Trash-tråden