Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Det är altid fart här inne när jag inte är här. *Surar*

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-09-13 20:51:57 följande:
    nu är du ju här!
    Puss, vad händer?
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-09-13 20:55:35 följande:
    Kan någon laga mat åt mig? Jag orkar inteeeee
    Jag kan skicka K till dig. Han älskar gravida kvinnor.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-09-13 21:07:14 följande:
    Inget, ensam hemma. Sitter i soffan, lyssnar på Queen.

Du då? Har migränen släppt för den här gången?    
    Härligt. Njut.

Har varit på basketträning med Nik och ska snart hoppa in i duschen. Väntar på att maken ska sluta prata i telefon.
    Jodå, jag är "normal" igen. Tack. Jag älskar när jag får akupressur och skalpmassage. Känner mig helt underbar lugn när jag kommer ut därifrån.
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-09-13 21:13:36 följande:
    Ojdå, låter farligt haha men jag behöver inte bli älskad, jag behöver bara mat
    Hehe, nej inte på så sätt. När jag var gravid så brukade han komma över när B inte var hemma och lagade mat till mig. Han är som en mormor.

(Det där lät helt fel men aja.....)
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-09-13 21:19:18 följande:
    Vill oxå ha skalpmassage!!! Och pill i håret, det är det skönaste som finns!!!

Va skönt att du är bättre!Hjärta    
    Ja, verkligen. Boka en tid hos och gå på skalpmassage. Det är helt underbar.

Tack gumman.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-09-13 21:27:06 följande:
    Hej Rose!

Bra att du mår bättre.  
    Hej darling Nalle

Tack, hur är det själv?
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-09-13 21:36:43 följande:
    Jo, men alltså, det är väl bra. Jag är lite allmänt förvirrad bara tror jag. Fast jag har haft en bra dag.

Kan inte vara mer detaljerad än så här, tror jag.    
    Kärleksbekymmer?
  • I Blackrose I

Nu ska jag hoppa in i duschen. Ta hand om er tjejer. Kram. Hjärta

Svar på tråden Trash-tråden