Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

och skrev 2011-09-18 20:04:00 följande:
    Och nej, Mrs, du har det väldigt bra som har bebisen i magen. Det är den lättaste biten.  
    Jag har sagt dett ett par gånger men hon lyssnar inte. Alla sa det till mig också när jag väntade Nik och jag lyssnade inte heller. Gnällde mig igenom bägge graviditeterna men sen ville jag tillbaks.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-09-18 21:36:52 följande:
    du låter arg Rose.........
    Ja, det är jag nog. Lite iallafall men vissa går mig på nerverna.

www.familjeliv.se/Forum-26-175/m60241653.html

Inlägg #5519.
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-09-18 21:50:13 följande:
    skit i allt detta....du piskar döda hästar där....du har så mkt positivt som du inte skall slösa på några puckon.
    Jag förstår precis vad du menar och du lär inte omvandla folk som inte vill lyssna
    som Ingmar Stenmark sa "det går inte att förklara för folk som in förstår" det lär han ha svarat då en journalist frågade honom hur det kändes att glida nerför en backe i så hög fart :)
    Mmm, du har rätt. Var bara tvungen att få ur mig allt jag ville säga.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-18 21:53:54 följande:
    Säga vad man vill om sumpis, men Rose, du ser hur inlägget bemöts. Vissa negativa energier blir man tyvärr aldrig av med. Folk har extremt svårt att förstå vad du skriver om. Varför vet jag inte, men man måste ha upplevt det på nära håll tror jag...Kram!
    Jadu, jag vet inte. Ibland undrar jag om jag skriver på svenska eller kinesiska. Seriös.

Tack. Hjärta
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-09-18 21:59:15 följande:
    ett sidospår

tycker ni att burka kan vara sexig, det tycker jag
    jag har en helt otrolig erfarenhet från Singapore som gjorde mig hård...
    Inte burka men Niqab kan vara sexig. Som jag har sagt innan så ska jag köpa en sån nästa gång jag besöker en arabland. Helt klart.
  • I Blackrose I

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-18 22:04:42 följande:
    Ja sant, niqab är helt klart att föredra. Jag slarvar och skriver burka ibland, men menar faktiskt niqab haha...
  • I Blackrose I

Vad tycks Aynrand?

• I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-09-18 22:09:01 följande:
    vackra ögon!
    Tack. Kyss
  • I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-09-18 22:12:10 följande:
    Jag tycker att burka kan vara snyggt om den är väldigt åtsittande nedtill samt att man har ett hårt åtdraget skärp runt midjan så att kurvorna syns. Högklackat bärs även till.
  • I Blackrose I

lille Birger skrev 2011-09-18 22:12:10 följande:
    Jag tycker att burka kan vara snyggt om den är väldigt åtsittande nedtill samt att man har ett hårt åtdraget skärp runt midjan så att kurvorna syns. Högklackat bärs även till.
    Glömde bilden

Svar på tråden Trash-tråden