Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

Trash-tråden

*ska lägga manken till och försöka hylla analsex sådär en gång i kvartalet*

*gäsp*
  • Perry the Platypus
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-19 22:01:58 följande:
    Du kan ju hylla något annat om du vill ?

Vad vill du hylla? Vi är galet open minded här... 
    Hm. Då ska jag be att få hylla mitt centrala nervsystem som gör att jag nu äntligen lyckas ta kontroll över min lekamen för att åka och hämta min Antikrist på dagis.

Au revoir!  
    *gäsp*
  • Perry the Platypus
    och skrev 2011-10-19 22:29:27 följande:
    Jag brukar välja vin utifrån hur snygg flaskan är, om jag nu ska vara helt ärlig.  
    Så gör jag också. *skäms*

Men jag är bra på annat.  
    *gäsp*
  • Perry the Platypus
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-20 16:03:01 följande:

Gaddafi är skjuten och död!!!!!!!?

Ding dong, the witch is dead.
    *gäsp*
  • Perry the Platypus
    och skrev 2011-10-20 17:19:55 följande:
    Jag tror inte på dödsstraff, fast i det här fallet har jag inga synpunkter.
    Njaäe, det blir nog klurigt för de kvarvarande anhängarna att klistra dit dån hjälte- eller helgonstatus i efterhand.
    *gäsp*
  • Perry the Platypus
    I Blackrose I skrev 2011-10-21 21:32:23 följande:
    Hej

Jag saknar er.
    Du MÅSTE ju inte sitta och deppa offline bara för att du har magsår, vettu.
    *gäsp*
  • Perry the Platypus
    I Blackrose I skrev 2011-10-21 22:51:37 följande:
    Nej, jag vet. Mår faktiskt något bättre ikväll men har varit helt knock outad under dan och inatt. Inget kul alls. Sen känns det som att jag bara gnäller här inne. Iallafall på sistone.

Nå? Hur är det med dig? Mår du bättre?
    Jag är fortfarande förkyld och slut. Nog om mig. Äter du bra tabletter för ditt magsår? Äter du ordentligt?
    *gäsp*
  • Perry the Platypus
    I Blackrose I skrev 2011-10-21 23:08:12 följande:
    Jag har fått en ny tablett vid namn Omeprazol. Typ det enda tablett jag inte har tagit känns det som. Har tagit en jävla massa tabletter så nu fick jag en ny. Två veckors behandling men den gör mig omänsklig. Jag är helt utslagen.
    Jag försöker äta rätt men det är såååååååå förbannad svårt att ändra vanor. Jag röker ju och det får jag inte göra längre. Jag brukar dricka med maken nångång per månad och det får jag heller inte göra OCH bara det tär på mina krafter. Att bo med en ryss och INTE får dricka är ANSTRÄNGANDE.
    Åh vad mutter jag låter.

Hoppas du kryar på dig. {#emotions_dlg.flower}
    Omeprazol är bra; det åt jag när jag var preggo med Antikrist.
    Får du använda nikotinplåster under tiden så vore väl det en lättnad för dig?

*gäsp*
  • Perry the Platypus
    I Blackrose I skrev 2011-10-21 23:21:15 följande:
    Mmm, det sägs att det ska vara bra. Vad åt du den för under graviditeten? (Jag skrattar varje gång du skriver antikrist )
    Nej, jag får inte använda nikotinplåster. Skrikandes Får tugga tuggummi men det ger mig NADA. En gång tuggade jag niktontuggummi som jag fick av en kompis och jag märkte inte själv utan tog upp en cigg och tände med tuggummit i munnen så det hjälper inte mig sen är det vanan att röka på morgonen innan frukost, efter frukost, lunch och speciellt efter sex tillsammans med en drink. Gråter
    Hade dödens halsbränna under grav. Det var så ljuvligt när halvsmält mat hoppade upp ur halsen.
    *gäsp*
  • Perry the Platypus
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-21 23:26:28 följande:
    Vad elak jag känner mig som ignorerar förkylningar, onda axlar och magsår

Förlåt mig, jag bryr mig om er alla jag är bara så distraherad!!!
    Hjärta    
    Jag förutsätter att du are hanging by my every word utan att vilja tillstå det.
    *gäsp*
  • Perry the Platypus
    I Blackrose I skrev 2011-10-22 00:14:44 följande:
    Det blev lite fel formulerad där menade att istället för att jag skulle mörda henne så hade ni hunnit före. Är verkligen tom i bollen just nu så mina formuleringar suger big time.

Ja, det behöver jag. Det har du så rätt i. Vill åka hem till K och inte träffa någon annan förutom K under några dagar men det går ju inte.

Han har gett upp och räknar dagarna tills vi flyttar. Det går inte att göra något mer med henne förutom att ta livet av människan och det går ju inte.

Nej, jag måste logga ut och försöka sova en stund. Har en låååååång dag imorgon. Suck....

Gonatt på dig gumman och tack för pratstunden. Du med Bella.

HjärtaNalle{#emotions_dlg.flower}
    Hoppas du får sova gott!! 
    *gäsp*
  • Perry the Platypus
    I Blackrose I skrev 2011-10-24 13:26:16 följande:
    Hittade strumpbyxor (tjocka och varma) för 50kr på H&M som jag köpte tre stycken av. Jag har tusen strumpyxor. Köpte två jeans från H&M, två tröjor, handkräm, kroppslotion från LUSH (Underbar affär som jag kommer sakna), nagellack, en väska till mig själv och en till Nik och underkläder (Röda ). Tror jag fick med allt.
    No worries. Lush finns i USA.
    *gäsp*
  • Perry the Platypus
    I Blackrose I skrev 2011-10-24 13:34:37 följande:
    Accent har 50% på utvalda väskor. Köpte en  Vezzano axelremväska(heter det så?) som hade kostat 300 för 150kr. Jättenöjd.
    H&M har jättefina kläder på rea. Jeansen var på rea för 200kr/styck, en av tröjorna var också på rea 30kr och den andra är från julkollektionen. Jättefin glittrig silverfärgad för 150kr.
    B kommer bli galen. Ska packa undan dom innan han kommer hem.
    Ska åka till Barkarby till helgen. Brukar du åka dit?
    Om jag var du skulle jag spara shoppingpengarna till USA. 
    *gäsp*
Svar på tråden Trash-tråden