Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Aynrand skrev 2011-09-18 22:14:50 följande:
    what about this?

Hehe, var precis på väg att lägga in samma bild.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-18 22:15:36 följande:
    Tänkte precis klistra in den!!!
    I Blackrose I skrev 2011-09-18 22:15:54 följande:
    Hehe, var precis på väg att lägga in samma bild.
  • I Blackrose I

• I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-18 22:17:03 följande:
    Jag älskar ögon men det har väl alla förstått hittils.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-18 22:20:44 följande:
    Haha ja du älskar ljusa ögon, jag älskar mörka ögon...
    Skyldig.  Skäms 
    Aynrand skrev 2011-09-18 22:21:27 följande:
    njut Birger
    Helt underbar. En sån ska jag ha fast inte i svart.
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-09-18 22:25:30 följande:
    god natt alla vänner skall sova nu
    Sov gott. Jag ska också hoppa in i duschen och gå och lägga mig. {#emotions_dlg.flower}
  • I Blackrose I

Gonatt guys. Nalle{#emotions_dlg.flower}
  • I Blackrose I

Goddag guys. Solig

Dagens sidospår?

• I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-09-19 17:21:08 följande:
    Hallå!!!

Jag kan be om er åsikt i en fråga...

Har en kompis som väldigt gärna vill ha en hund, hennes man har sagt nej i flera år( och jag är allmänt skeptisk till att ta en hund till en familj med småbarn och två som jobbar heltid)  men nu har hon bestämt sig. Hon ringgde mig igår och bad mig vara referens till stället de ska köpa hunden från. Jag sa ja efter att ha frågat om hennes man nu var med på noterna. -Självklart är han det, han ska springa en mil med henne varje kväll!
    Tio minuter senare får jag ett surt sms från honom "Jag trodde du var på min sida..."
    Så nu är han sur på mig för att jag ställt upp på henne... Suck! Jag skrev till honom att jag förstås frågat  henne om hans åsikt innan jag sa ja men nu kommer han tycka att det är MITT fel om de köper hund. Suck... Vad tycker ni jag ska göra????          
    Svårt, gå hem till dom och säg det öga mot öga det du har att säga. Har din kompis gjort fel så lär hon skämmas och erkänna att hon ljög. Är det mannen som spelar "martyr" så lär det också komma fram men ta det med dom personligen. Med sms kan man säga vad som helst. Det är mitt råd.

Puss. {#emotions_dlg.flower}
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-09-19 17:40:02 följande:
    Tack Rose! Ja, du har helt rätt, skönt att höra det från nån annan!! Om jag inte var själv hemma varenda kväll den här veckan skulle jag åka dit men jag ska ringa ikväll istället, prata med båda två. Vill inte hamna mellan dom. Puss! Hjärta
    Gör det men se till att ni hör varandra alla tre så ingen kan förneka den h*n har sagt till dig. Lycka till.

En fråga?
    Är det bara jag som tycker att hål i öronen på små flickor/små pojkar inte är Big deal? Min man hade hål i öronen när han var liten och då bara tråd. Fråga mig inte varför men det är tydligen något dom gör. Själv hade jag små söta guldrhängen när jag var liten och fick hål i öronen när jag var 3-4månader. Vad är felet? Förstår verkligen inte.
Svar på tråden Trash-tråden