Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

lille Birger skrev 2012-01-13 10:51:31 följande:
    Jag som tyckte jag slog på stort i uppladdandet av min senaste bild, men Anton blev tydligen inte ett dugg imponerad. Rynkar på näsan
    Min bästa Birger, Anton blev imponerad, han blev djupt imponerad, och Birger, det är med största tillfredsställelse han noterar att du söker hans godkännande i en sådan här viktig frågeställning. Bra där Birger.

Således kan jag konstatera att röven du postade är en aning för stor för egentligen, men Birger, den var fin, den var väldigt vfin, och jag kan även konstatera att nämnda röv är av sådan kaliber att Göran Persson, våran före detta statsminister (det vet du vem är, eller hur Birger ??? ) han skulle ovillkorligen uttryckt sitt oerhörda gillande genom att frankt säga :

DET HÄR ÄR VAD JAG KALLAR EN RIKTIG RÖV !!!

Anton är tacksam, Birger, han är mycket tacksam för det jobb du lagt ner här, och ser fram emot nästa alster du kan åstadkomma i tråden.

Däremot, och här vill jag verkligen trycka på utav helvete, Birger, så vidhåller jag å det kraftigaste att min tidigare ståndpunkt i frågan om var min fladdrande tunga eventuellt kan tänkas dyka upp......

Den står kvar. Trots det fina arslet.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-14 19:09:02 följande:
    Stig-Erik. Fast det är hemligt, och han har världens komplex för det. Han försökte tom få barnen i skolan att kalla honom för Stygg-Erik genom att stampa på myror när han var liten.
    Jag kanske blir tvungen till och döda en massa folk nu. Det var inte meningen att du skulle avslöja detta, vi får se hur det utvecklar sig här. Det var inte bra, Annelie. Inte bra alls.

Jag står dock  kvar vid mitt ord och lovar således att aldrig avslöja att du heter Borghild. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-15 09:21:59 följande:
    (2). Ursäkta att jag frågar Anton, men exakt var är problemet? Ser du inte till att (1).  innehållet i skåpet är blankpolerat och färdigt för användning?
    Problem och problem !!!  Jag menar bara att det kan ställa till det lite för folk om jag slår ihjäl dom, eller iaf problem för dom efterlevande. Ser inga problem för min egen del. Inga som helst.

1. Du tänker på handklovarna ???

2. Bra att du börjar med att be om ursäkt, AnnelieMycket bra. Pekar/visar/belyser din totala undergivenhet. 
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-01-15 13:02:51 följande:
    Hade du uppskattat att någon skrev så till dig?
    Det hade inte jag, jag hade uppskattat om någon (KVINNA) hade skrivit : Hej, jag sväljer och tar den i tvåan. Får jag bjuda dig på en glass ???
  • Anton Chigurh
    Kattdamen skrev 2012-01-15 14:50:50 följande:
    Jag tycker du är söt, men du skulle vara ännu sötare med sperma i ansiktet.

Det kan du skriva.

Jag är vuxen.
    Och du anklagar mig, för att ejakulera i trådarna, Damen !!!!

Skönt å se att Anton är i hyfsat gott sällskap.  
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-01-15 14:18:06 följande:
    Anton: Byt ut den sista meningen mot "vill du vara min glass?"

Birger, du kan absolut bjuda på glass. Eller te med honung?

Mrs: åååh!!! Så gulligt! Har du lyckats fånga det på bild? Du kan väl visa sötplutten?
    Bra förslag där, Yoyna. Mycket bra.

Vad säger du, Birger !!!  Nu har du tamejfan fått tips så det förslår..... 
  • Anton Chigurh
    Kattdamen skrev 2012-01-15 15:15:42 följande:
    Jag kan inte ejakulera för sjutton. Jag är kvinna!

Det får männen stå för.
    Nu mente jag ju inte bokstavligen här, men men, jag förlåter dig, Damen, av 2 (två) orsaker.

1. (Ett) Ditt nick. Jag räknar med att du har katt alt avgudar katter. Förmodligen båda här. Det gör jag också.

2. (Två) Ditt förslag till Birger var av världsklass, inte så bra som mitt. Men nästan. Så därför fårlåter Anton dig.

Eftersom Anton gillar dig skall du få ett tips. Kommer här : Det går precis lika bra med ljus Sirap. 

• Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-01-15 16:53:13 följande:
    Ja, det blev en hel del tips. Jag tror Mrs Assault vinner, för hennes var mest propert. Solig

I morgon är det en ny dag också. Drömmer
    Nu får du fan skärpa till dig, Birger. Allvarligt. Här sliter vi arslet av oss för att du skall få ihop ett riktigt vackert brev....och så väljer du det mesigaste som överhuvudtaget går att uppbringa på ett forum bestående till 97 % av kvinnor.

Birger !!!!  Snart får vi lov och ta ett snack man till.............man, eller nåt. Såhär kan det inte fortsätta. Tänk på Marias rykte. Det är iaf hon som har startat tråden. Stackarn. Förstår du nu vad du håller på å ställer till det ??? BIRGER !!!!!
  • Anton Chigurh
    Isabellas Mamma skrev 2012-01-15 18:39:05 följande:
    Hej

Hittade en sida som jag verkade bra, är rätt så ny hoppas den växer och blir bättre. Hitta allt inom tjänster.

Jobbtrade.se 
    Det finns det fler än du som hoppas på...........
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-15 18:50:32 följande:
    Anton, vi behöver prata lite mer om detta.

1. Är katter det enda du avgudar?

2. Vad exakt innebär det att du avgudar katter?
    Finns en (två) saker till :

1 (Ett).  Det ena är kvinnan av alla kvinnor. Het som tusen solar med en utstrålning som skulle få Tjernobyl  till å likna en fesig solarielampa. Annelie, kallas hon.

2. (Två).  Att jag tycker betydligt mer om katter än vad jag tycker om dom flesta (!) mänskor. 

3 (Tre).  Allt som har med vapen å göra. Plus militära vapen. Egentligen främst militära vapen. Samt stridsvagnar. Fast det ingår ju, stridsvagnar....dom ingår i militära vapen. Men man kan aldrig va tydlig nog. Eller hur, ÄLSKLING !!! Hjärta
Svar på tråden Trash-tråden