Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Noun skrev 2012-01-16 16:21:12 följande:
    Det gör man väl jämt?    (Saknar ANTON alltså. Red's anmärkining ! )
    Du är för gullig, min kära Bakis. Och ett  stort jävlar DUNDERGRATTIS till dig. Underbart. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-16 16:20:26 följande:
    Jag saknar Anton.

Och svar på väldigt viktiga meddelanden jag har skickat till andra i den här tråden.  
    Anton är kvar på jobbe, en liten stund till, ser bär det av hemåt. Och Annelie !!! jag har haft konstant fjong hela jävla eftermiddagen, så jag ser det som min samhälleliga ( vilket ord  ) plikt att komma och tömma pungen. Med din hjälp. Så jag dyker upp om en timme eller så, och då ser du till att va ombytt till lämplig uniform. Och Annelie, med uniform menar jag fan inte enligt alt 1, möjligen enl alt 2, men jag lovar att sätta på dig i tvåan om du tar på dig enl alt 3. (Tre,alltså). 

ALTERNATIV 1 :

Soviet Soldier WW2 complete military uniform M69

ALTERNATIV 2 :

ALTERNATIV 3 : 

Sexy cops costume PT2020 Cops & Military [PT2020]

"väldigt viktiga meddelanden",
    förresten !!!  Är ett meddelande väldigt viktigt, så gäller det Anton. Bara så du vet.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-01-16 18:55:55 följande:
    Du är för gullig, min kära Bakis. Och ett  stort jävlar DUNDERGRATTIS till dig. Underbart. 
    Noun skrev 2012-01-16 16:21:12 följande:
    Det gör man väl jämt?    (Saknar ANTON alltså. Red's anmärkining ! )

anmärkning, skall det va. Och inget annat. FÖRBANNADE FL..........
  • Anton Chigurh
    Kattdamen skrev 2012-01-16 21:39:37 följande:
    Konkurrerar ni om Anton?
    Den stora majoriteten av kvinnorna på FL - och i IRL också, förövrigt - är ute efter en sak !!!  Antons kropp. Men, jag står emot, trots envetna, mycket utstuderade förförelsetekniker, och tom dödshot allt emellanåt, så är min underbara lekamen Annelis, och endast.......Annelis. Så är det.

Lika bra å tala om det, även om det kommer innebära att många kvinnor går i väggen nu, blir drabbade av djupa depressioner, och med all säkerhet kommer självmordsstatistiken stryka i höjden i en nära framtid.
    Vill dock påpeka att jag har diplomatisk immunitet i egenskap av varandes sk mönster-medlem. 

Men jag är lik förbannat sugen på att du postar en bild på ditt arsle, damen.

Följande rad är citerad ur inlägg nummer 14093, av Kattdamen :

"Jag funderade på det. Men så insåg jag att ingen vill se den".  

Ett felaktigt konstaterande. Således.

Får vi se en bild på röven nu då !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-01-16 22:01:01 följande:
    Och: sluta skriva inlägg på FL.

Agri, när var hur?

NG, har du haft en bra dag sötnos?

Jag har jobbat, kom just hem å ligger utslagen i soffan... Trött!!!
    Nu var vi där igen, smileys delas ut till höger och vänster, till allt och alla. Men inte...........till Anton.

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-16 22:07:20 följande:

Jag ska tatuera in det på höger skinka.

Anton.......

Eller ? 
  • Anton Chigurh
    Kattdamen skrev 2012-01-16 21:46:57 följande:
    Varje gång det blinkar att jag fått mail här tror jag att jag har fått en varning. Det är fan läskigt.
    Av någon underlig anledning har jag samma känsla, inte att det är läskigt, men att det är en varning/avstängning som väntar.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-16 22:16:02 följande:
    Anton på ena skinkan och Annelie på andra, på det viset kan ni alltid vara tillsammans, förutom när Aynrand kommer och brutalt särar på er Förvånad.
    Jag är inte ett jävla dugg bekväm med den lösningen, Aynrand är snäll och vänlig på alla sätt och vis, han hjälpte mig tex när traktorhelvetet krånglade, expert som han verkar va. På traktorer. Och faktiskt var det Aynrand som kunde identifiera pensionärskäringen, med ett pumphagel, jo, ni läste rätt, hon sköt mot mig med ett jävla pumphagel, och dessutom trängde fanskapet mig ut i en snödriva där jag satt fast i 8 dygn. 

Nu hade jag 200 liter av min egenkomponerade glögg, så jag överlevde, men det var min själ nätt och jämt. Så visst, Aynrand är snäll, men bara tanken på att kan skulle sära på mig och min kvinna - med sin stora jädra kuk - det tilltalar inte Anton. Inte alls. 

Så skit i det där med AntonHjärtaAnnelie på skinkhalvorna. Är du snäll. Annars är risken överhängande att jag får skriva in mig på hispan. Och har dom väl slagit klorna i Anton. Så släpper dom honom aldrig igen. 

Det vill du inte ha på ditt samvete, Maria. Tro mig.

• Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-16 22:54:31 följande:
    Det är hängivelse det. Du är banne mig värd en stor eloge för det! Skål (hittade inga fyrverkerier eller lika coolt)
  • Anton Chigurh
    Kattdamen skrev 2012-01-16 22:53:35 följande:
    Jag tänker inte posta någon bild på min rumpa här. Vill någon se den får de fan anstränga sig lite och traska in i mitt fotoalbum.
    Är jag blockad ???

Händer  inte ett jävla någet när jag klickar på dig....
Svar på tråden Trash-tråden