Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

Jag är så uttråkad att jag sitter och diskuterar kejsarsnitt fast jag inte alls bryr mig

• MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-24 19:22:26 följande:
    Hej sötnosar!

Skönt för mig att tempot är lågt så jag slipper läsa ikapp så mycket...

*noterar febrilt skostorlekar*
    Haha ja visst är det skönt när det inte är så hetsigt härinne
  • MrsAssault
    MrsAssault skrev 2011-09-24 19:22:05 följande:
    Jag är så uttråkad att jag sitter och diskuterar kejsarsnitt fast jag inte alls bryr mig
    Eller jo jag bryr mig litegrann, blir irriterad på folk som tycker man ska kunna beställa ett kejsarsnitt bara för att man känner för det och så ska landstinget betala.
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-24 19:54:04 följande:
    Hej och!

Skulle gärna prata kejsarsnitt med er men orkar inte från telefonen.. Latmask!
    Haha jag skulle inte heller orka det jag kan inte ens kolla FL från telefonen eftersom min telefon är sämst på jorden.
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-24 19:59:17 följande:
    Mrs, telefonen från soprummet eller?
    Nä, min telefon köpte jag av en phonehouse-försäljare i skärholmen. Sophustelefonen fungerar fint haha jag tänker aldrig mer köpa en ny telefon. Fyfan.
  • MrsAssault

Jag pratade i telefon med M idag, de har spealt in sista scenen idag och nu är han ledig och imorgon kommer han hem! Han låg på stranden det satans kräket

• MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-24 21:17:12 följande:
    Jag är hungrig!
    Grattis i förskott
    Jag har köttfärsås men kan inte äta så mkt för då får jag sån där kramp igen som jag hade här om dagen. Har insett att det blir så när jag äter för mkt och just nu är typ ALLT för mkt. Får äta smått i etapper haha
  • MrsAssault

Imorrn kommer papi heeeeeeeeeem om han inte missar flyget förstås. Inte helt omöjligt och det vore int eförsta gången

Svar på tråden Trash-tråden