Inlägg från: Trust me |Visa alla inlägg
  • Trust me

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-11 21:57:39 följande:
    Nej, vi diskuterar rengöring av glasögon.
    Det märks att ingen av er har glasögon. De går inte att slicka rena. Funkar ungefär lika bra som att gråta bort maskara.
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Trust me
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-22 17:54:12 följande:

Vem vill du sätta på i röven på ett förnedrande sätt?
  • Trust me
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-23 08:23:42 följande:
    TM;
    Ingen. Hurså?
    "The middle finger originated in Ancient Greece, where the gesture was used as a symbol of anal intercourse in a manner meant to degrade, intimidate and threaten the individual receiving the gesture. It also represented the phallus, with the fingers next to the middle finger representing testicles; from its close association, the gesture may have assumed apotropaic potency"

"In Greek the gesture was known as the katapugon (κατάπυγ&omic ron;ν, from kata - κατά, "downwards" and pugē - πυγή, "rump, buttocks"). Inancient Greek comedy, the finger was a gesture of insult toward another person, with the term katapugon also referring to "a male who submits to anal penetration" or katapugaina to a female."

Som jag förstår det innebär gesten att den som gör den vill säga något av följande till den den den riktas mot:
    1. Du är en person som blir analt knullad på ett förnedrande/dåligt sätt.
    2. Jag tänker/hotar med att knulla dig analt på ett förnedrande/dåligt sätt.

Vilket av de två menar du och vem riktar du det till? 
  • Trust me
    lille Birger skrev 2013-06-24 22:17:24 följande:
    Den här tjejen kan komma med sin genomskinliga trosa:

En kvinna som kan tända i spisen är inte vanligt. Slarva inte bort henne Birger
  • Trust me
    och skrev 2013-06-24 22:49:16 följande:
    Hon är antagligen lesbisk. Då måste man kunna såna saker. 

Ledsen om jag gör er båda besvikna. 
    Gör du Birger och hans donna besvikna?
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-24 22:43:58 följande:
    Jag vill inte dissa Birgers kvinnor men varför har nästan alla så fult hår?
    Lätt hänt om man kommer lite för nära elden

• Trust me

Jag tror hon mer vill ha någon sån här

• Trust me
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-25 09:11:49 följande:
    Jag tror inte på det där.
    Jag tror det är kontrasten som lurar ögat och sinnet bara.
    The element of surprise liksom.
    Och en manlig önskedröm Drömmer
    Drömmen om en kvinna som både kan vara söt och "vanlig" men också en slampa i sängen? Låter som en ganska sund önskan.
  • Trust me
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-25 09:17:10 följande:
    Haha nej...det var inte vad jag menade, den önskan du beskriver är såklart hur sund som helst.

Denna önskan tar allt steget längre. Drömmen och fantasin om en kvinna som på ytan är oskulden personifierad  och en slampa i sängen, slampigare än kvinnan som kanske öppet bejakar sin sexualitet.

Ah! Troligen en tolkningsfråga. Jag tror män menar det jag skriver och kvinnor tolkar det män säger som det du skriver.

När jag hör kvinnor prata om hur en man ska vara så hör jag det här ungefär:
    Han ska vara stor och stark men med mig ska han bara vara mjuk och snäll. Förutom ibland då han ska vara bestämd och dominant men utan att köra över mig. Fast i sängen ska han vara en riktig man som kan ta mig med storm och ibland svepa iväg med mig så jag känner mig som världens drottning. Inte så jag blir satt på piedestal utan vi ska vara jämlika men han ska såklart se till mina kompetenser och enbart stötta mig på de områden jag behäver. Intelligent ska han vara och gärna mer intelligent än jag. Mindre intelligenta män måste kompensera och blir bara jobbiga. Lite mer intelligent men aldrig så han blir dryg och ser ner på mig. Intelligent och empatisk så han använder sin intelligens för att hjälpa mig. Empatisk måste han vara så han kan förstå mig och mina behov. Finns inget värre än egoistiska män som bara tänker på sig själva. Inte så att jag vill ha en toffel för det är viktigt att han har egna intressen och ett eget driv men det får ju inte bli hans enda intresse i livet för det måste ju vara vi och vårt liv.

Fast ni kan ju inte mena det här så som jag hör det och tolkar det, eller hur. Jag menar, ingen människa och knappt ens en gud kan ju leva upp till allt det där om man tolkar det bokstavligt.  
  • Trust me
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-25 18:47:21 följande:
    Haha ja PM, det var en bra liknelse. Lite så är det nog...

Jag har inga direkta krav utöver att han ska vara perfekt för mig
    Det håller jag med om. Skål

Problemet är bara att de kvinnor som inte är perfekta för mig och som jag därmed inte är intresserad av känner sig kränkta. Anledningen är att de verkar tro att jag vill att ALLA kvinnor ska vara perfekta för mig. Mer korrekt att de uppfattar det som att jag KRÄVER att de ska vara det. Som att jag skulle vara intresserad av alla kvinnor. En hel del kvinnor har väldigt konstiga och uppblåsta föreställningar om sig själva och dålig koll på män.
    PrimitivMan skrev 2013-06-25 18:43:13 följande:
    Nä det är ju jag typ .

Kvinnor har en j-a massa krav. Vi män är betydligt enklare. Det räcker att en kvinna är kåt, glad och tacksam
    Med kåt, glad och tacksam kommer man långt.
Svar på tråden Trash-tråden