• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-23 19:31:53 följande:
    Nej.
    Gör du? 
    Nej, inget alls. Skål
  • Ernst Hugo
    MrsAssault skrev 2011-09-23 19:59:58 följande:
    Alla är ute och bränner lönen ser jag
    Nope inte alla *L*

Hur tillbringas fredagskväll hos dig?  
    Come on katten - det svänger ju...
  • MrsAssault
    Ernst Hugo skrev 2011-09-23 20:09:00 följande:
    Nope inte alla *L*

Hur tillbringas fredagskväll hos dig?  
    Jag ligger på soffan bara, ska äta lite glass sen maken är i spanien och jobbar så det är bara jag och plutten i magen. Och kanske svågern men han är inte hemma så mkt nu eftersom jag har gett honom datorförbud efter att han haft sönder två datorer av tre här hemma
  • Yoyna

Hej sötnosar! Själv har jag tillbringat eftermiddagen på sjukhuset med dottern som ramlade i skolan och bröt armen... tillfälligt gips över helgen och på måndag ska de lägga armen rätt.

Nu ska jag hoppa in i duschen å ta en tidig kväll. Puss på er!

• MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-23 20:31:59 följande:
    Hej sötnosar! Själv har jag tillbringat eftermiddagen på sjukhuset med dottern som ramlade i skolan och bröt armen... tillfälligt gips över helgen och på måndag ska de lägga armen rätt.

Hej! Vad jobbigt det är nästa steg antar jag, när ungen blir större och börjar slå sig både jag och min man är rätt dampiga så ungen kommer nog bli helt vild och bryta allt hela tiden..
  • Ernst Hugo

Meeen ett sånt mög Rynkar på näsan Hoppas ont inte får ont i helgen då...
  • Nice Girl Wrong Place

Vad hemskt!
    Stackars liten , gud vad jag tycker synd om henne!

Skickar massor av tankar, kramar och sympatier...ta hand om er Hjärta 
  • Ernst Hugo
    Ernst Hugo skrev 2011-09-23 20:40:32 följande:

Meeen ett sånt mög Rynkar på näsan Hoppas ont inte får ont i helgen då...

Är fredagstrött och skriver därefter. Hoppades så klart att hon inte får ont.
  • Yoyna

Tusen tack! Mm, jag hoppas hon inte behöver få ont, hennes pappa påstår att hon ärvt min smärttröskel. Hur kan man bli ok smärtlindrad med bruten arm på bara Alvedon liksom???

Jag fick så ont i magen när jag kom till skolan å såg hennes handled se ut som ett s usch!

• Yoyna

Jag hoppas att ni har det bra,

NG, vila i helgen efter första jobbveckan

Baloou, njut av livet!

Mrs, pussa på magen!

Svar på tråden Trash-tråden