• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-09-24 21:38:09 följande:
    NG tillbaka

Hon mår ok tack. Jag fasar lite för måndag då de ska dra armen rätt och gipsa ordentligt, är rädd att det ska bli jobbigt för henne

Gör du nått kul? Jag kollar på mamma Mia på tv!

Ja jag tänkte på det när jag läste ditt inlägg igår, tufft!!!

Men skönt att få det gjort, hoppas det går snabbt. Hur gammal är hon nu igen? 6?

Nej jag gör inget kul. Dagen har varit mycket skön, med underbara inslag , nu har min dotter somnat och jag äter lite och njuter av ett glas vin.   
  • Yoyna

NG, ah låter skönt å gott med vin! Jag är rätt bra på det under sommaren men nu verkar det som att jag håller på att torka ut... Måste åtgärdas!

Underbara inslag låter fantastiskt!

Ja, hon är sex år.

Imorn kommer mina svärföräldrar hit, min man jobbar hela dagen så då får jag å barnen lite sällskap, skönt!

• MrsAssault

Imorrn kommer papi heeeeeeeeeem om han inte missar flyget förstås. Inte helt omöjligt och det vore int eförsta gången

• lille Birger
    Yoyna skrev 2011-09-24 22:47:08 följande:
    NG, ah låter skönt å gott med vin! Jag är rätt bra på det under sommaren men nu verkar det som att jag håller på att torka ut... Måste åtgärdas!

Underbara inslag låter fantastiskt!

Ja, hon är sex år.

Imorn kommer mina svärföräldrar hit, min man jobbar hela dagen så då får jag å barnen lite sällskap, skönt!
    Har du trevliga svärföräldrar?
  • MrsAssault

Idag har jag lärt mig att man inte behöver diskutera med rasister för att bli trött på mänskligheten haha

• Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-24 23:02:30 följande:
    Imorrn kommer papi heeeeeeeeeem om han inte missar flyget förstås. Inte helt omöjligt och det vore int eförsta gången

Hoppas ni får en härlig dag tillsammans!!! Hjärta
  • Yoyna
    lille Birger skrev 2011-09-24 23:36:01 följande:
    Har du trevliga svärföräldrar?
    Ja tack, de är helt fantastiska. Ställer alltid upp och ungarna älskar dom! Jag kunde inte ha fått bättre svärföräldrar. {#emotions_dlg.flower}
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-25 00:21:52 följande:
    Idag har jag lärt mig att man inte behöver diskutera med rasister för att bli trött på mänskligheten haha

Nej, gud nej! Det finns en hel massa idioter därute...
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-25 12:24:04 följande:
    Hoppas ni får en härlig dag tillsammans!!! Hjärta
    Han kommer imorrn kväll istället, Ryan air lät honom inte flyga utan pass Skrikandes
  • och
    MrsAssault skrev 2011-09-25 13:54:16 följande:
    Han kommer imorrn kväll istället, Ryan air lät honom inte flyga utan pass Skrikandes
    Vad tråkigt.

Hur kunde han tappa bort sitt pass?  
Svar på tråden Trash-tråden