Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-25 21:45:16 följande:
Mmm antagligen, men ser hon inte galet ung ut? Alltså lite väl ung, även för ett kåt snusko?
Alltså det finns ju många modeller som ser ut som barn, babyface. Om man bara slänger fram bilden så kommer de flesta antagligen ta för givet att hon är över 18 åtminstone.
Angående naglar så är akryl bättre än gele. Det sägs att det tår mindre på naglarna men jag har alltid gjort gele då det håller bättre på tal om naglar.
Akryl är ju dyrare så det borde vara bättre Men jag vet inte, har bara gjort gelé
Jo, eftersom det finns en lager mellan nagel och materialet så tär det mindre på nagel men gele sitter ju på själva nagel och förstör den mer. Sen måste man använda nagelolja oavsett vilken man väljer. Det är jätteviktigt.
Jag har ingen nagelolja eller menar du att de måste använda det när de fixar nageln? För det gör hon ju. Men jag använder det inte sen hemma eller så..
Jag menar efteråt. Jag brukar smörja naglarna 4-5gånger per dag och har olja under nageln också. På så sätt håller man själva nageln stark.
Aha det har jag aldrig gjort. Men jag har inte haft problem heller, mina naglar är jävligt starka som de är, men jag gillade att ha permanent fransk manikyr
Jag gjorde nyss en väldigt intressant tråd som handlar om att mulliga tjejer raggar på vältränade killar. Ni borde kolla in den och skriva er uppfattning eller åsikt!
Länk! Fast jag ska till tvättstugan nu, får kolla sen!