Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

I Blackrose I skrev 2011-09-27 11:20:50 följande:
    Det gjorde jag ihelgen. Vad skulle vi göra utan männen? Jag hade varit helt förlorad iallafall.
    Nä det skulle inte funka!
  • MrsAssault

Nu ska jag gå och handla lite till middan ikväll, svågern städar hela huset, han är inte bara av ondo

• MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-09-29 11:30:13 följande:
    jaha det verkar finnas flera från göteborg här inne...straight arrow, och samt jag
    e du go eller!?
  • MrsAssault

Jag flyger bara frbi och säger hej! Har bara två dagar kvar av semestern så jag vill inte slösa dem på internet pusssssssssss

• MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-09-29 20:49:59 följande:
    Imorgon är min sista officiella arbetsdag. Rynkar på näsan
    Och imorgon är min sista semesterdag fattar inte hur jag tänkte, kanske had varit bättr eatt ta sem i samband med mammaledigheten haha
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-29 21:26:37 följande:
    Hej Mrs!
    Hoppas att du å din man haft det trevligt sedan han kom hem!!!

Hmm... Ingen semester kvar? Havandeskapspenning? Minns iofs att du tänkt jobba ändå tills vattnet går men ändå   
    Ja vi har haft trevligt, men vi kan typ inte ha sex längre för skitungen sparkar HELA tiden haha och skithårt också, känns helt sjukt liksom och tar bort hela stämningen såhär höll han inte på innan M åkte Skrikandes nu får man väl inte ligga igen förrän i mars.

Nä jag tog all semester jag hade nu och var hemma hela september hade sparat eftersom jag trodde jag skulle flytta till england nu men blev på tjocken istället haha
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-29 21:41:08 följande:
    Haha, ja han hävdar kanske redan sin rätt till sin mamma? Är det så ska du nog vara glad om du får ligga redan i mars!
    Nä och han kommer väl se till att spräcka mig ordentligt på vägen ut också haha jäkla unge!!!
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-09-30 09:29:35 följande:
    Tack för kramen. Nalle
    MrsAssault skrev 2011-09-29 21:24:18 följande:
    Och imorgon är min sista semesterdag fattar inte hur jag tänkte, kanske had varit bättr eatt ta sem i samband med mammaledigheten haha
    Men sjukskriv dig sista månaden. Det ska väl inte vara så svårt att få sukskrivning om man har ett tugnt jobb och lider av foglossning.
    Jag kommer försöka jobba in i det sista av ekonomiska skäl..
Svar på tråden Trash-tråden