Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Aynrand skrev 2012-09-02 15:27:24 följande:
    Kolla från  11min 55 sek o några min framåt...det är imponerande i dess enkelhet...tycker jag i alla fall.

har kanske tips, en US indie film som heter SUPER från 2010 om en snubbe som blir dumpad och skall bli superhjälte...lite sjukt och roligt...jag har inte sett den än men skall göra det finns att ladda ner från all torrent sites med självrespekt.
    Superhjälte?
    Ska kolla.
    Men känner för något hederligt, något tillförlitligt, något jag VET är bra. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-09-02 15:28:53 följande:

Pga val av konversationsämnen eller? Är de i stil med några av ämnena som tas upp här så kan det kanske finnas en och annan känslig som reagerar.
    Och då är vi ändå ganska dämpade här i tråden.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-09-02 15:33:20 följande:
    vaddå hederligt och tillförlitligt? något du VET är bra........du bara riskar ett par timmar ju och smaken är som baken, det jag föreslår är en indie movie

det är ingen grej med riktiga superhjältar Mia....bara en vanlig snubbe som klär sig till det....mer av en komedi/drama ..lita på mig
    Lita på dig?
    Ok.

Jag fixar den.

• Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-09-02 15:39:59 följande:
    den var fin...kunde inte låta bli att kommentera
    Du är lite fascinerad av Somalia tror jag...{#emotions_dlg.flower}
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-09-02 15:48:15 följande:
    helt F''' amazing....den censurerades automatiskt antar jag
    den löd så

"Mitt anus är ditt anus! Petiskt skrivet av NGWP till Aynrand
    Hahaha nej du måste bara gjort fel.

• Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-09-02 15:48:43 följande:
    det måste vara helvetet på jorden..............
    Tror det delar första plats med många andra platser.
Svar på tråden Trash-tråden