Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

straight arrow skrev 2012-09-02 22:06:51 följande:
    Du får rekommendera några bra fraser, hoppas på att idka snusk med fransyska vid tillfälle.
    Jag kan bara fraser fit for a lady. Eller en salope.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-09-02 22:23:45 följande:
    precis
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Trust me skrev 2012-09-02 22:40:39 följande:

Jag har försökt lära mig på en språkkurs gjord av Pierre Woodman så det där ordet kan jag ;;) viftar med ögonfransarna
    Åh vilken söt smiley!

Men nu ska jag läsa den taskigt skrivna snuskboken. 
  • Nice Girl Wrong Place

Jag saknar för övrigt politik-forumet väldigt mycket.
    Börjar bli dags att hitta tillbaks tror jag bestämt. 

• Nice Girl Wrong Place
    Trust me skrev 2012-09-02 22:47:44 följande:

Lägg ner den där skuggboken. Det är typ bara dålig fan fiction som någon fick för sig att det skulle gå att marknadsföra som tantsnusk. Det är klart det gjorde eftersom porr säljer även till kvinnor om det förpackas rätt. Nu kommer det bli ännu fler kvinnor på DS som har upptäckt att de är sååååå undergivna. Detta kommer leda till att alla MILF-jagande 20-plussare också kommer flockas där.
    Jo jag vet...
    Och det irriterar mig.
    Men jag har snart läst ut den. Lika bra att ta det hela vägen liksom. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Trust me skrev 2012-09-02 22:49:01 följande:

Låt bli det! Fru P gick ner sig i det träsket och jag tror inte AR skulle uppskatta om du gjorde det.
    Jodå det skulle han.
    Det är ju därifrån jag kommer!
    AR uppskattar den pathos han anser mig ha   .

• Nice Girl Wrong Place
    Trust me skrev 2012-09-02 22:53:35 följande:

Säger du så om du är på en dålig dejt också
    Jag dejtar aldrig.
    Läsa däremot - måste jag.

Men det är så jag funkar. Jag dras ofta till otrevliga situationer, knäppa människor, dåliga böcker, fel platser (nice girl wrong place) och det fascinerar mig.
    Även det dåliga, hemska, mörka, dumma, kan fascinera mig. Jag kan inte förklara denna dragning jag har.

Därför läser jag ut boken.
    Därför kommer jag kasta mig in i alla dumma diskussioner igen.
    Därför gör jag en massa saker... 
  • Nice Girl Wrong Place

Fast jag läser på engelska...

• Nice Girl Wrong Place

PM, den var svår att hitta på svenska och sedan läser jag nästan alltid på engelska av den enkla anledningen att det är bekvämt och håller igång språket.
    Vi pratar engelska hemma (eller 50/50) och eftersom vi nu bor i Sverige utmanas jag inte språkligt på eng på samma sätt som tidigare vilket säkert ledet till ett långsamt förfall förr el senare.
    Så jag underhåller med litteraturen.

Svar på tråden Trash-tråden