Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Trash-tråden

Anton Chigurh skrev 2012-01-06 19:10:57 följande:
    När har ett inlägg från dig någonsin försämrat en tråd. Jag skämtar faktiskt inte....
    Tack du! När jag lyckas med bragden att särskriva allt man kan särskriva, missar bokstäver och vräker ur mig vad andra kallar personangrepp, men då bara kanske

Jag borde ha en krona av papp som symbol för min titel som särskrivnings drottning Skål
    Så länge det finns män, kommer min fitta fortsätta sava.
  • HäckHäxan
    Ernst Hugo skrev 2012-01-06 19:18:55 följande:
    Rätt !
    HäxanSurtant skrev 2012-01-06 19:06:43 följande:
    Har lämnat ett bidrag, vet dock inte om det gör din tråd bättre eller sämre...
    Avsevärt bättre {#emotions_dlg.flower}
    Vilken tur, ville ju inte riskera att dra ner din fina tråd på mina lägre platå
  • HäckHäxan

God morgon.

Hur får man tag i en mammavakt, som typ kan bo med en de helger man är barnledig alternativt dyka in några gånger om dagen så som hemtjänsten gör för många, se till att jag äter, kommer i säng och går upp i vettig tid, någon som vet?

Fan att jag är trött på att tappa allt när Freja är hos sin pappa, blir fan galen, ångest som tuggar inom mig och jag nästan önskar att jag hade haft en karatefylla istället så jag kunde typ mentalt skylla ifrån mig på den eller nått.

Förutom detta mår iaf jag fint, ni då? Jag fick beröm i min inbox som jag läste till morgonkaffet, det var uppskattat och fick mig att le, jag gillar att le har kommit på att de ger skrattrynkor och såna rynkor har iaf jag gärna många av!

• HäckHäxan

Sen undrar jag hur kan någon resonera som så att de är bättre att köpa kött i affären än att tex skjuta en älg och äta den eller köpa älgköttet från jägaren? Hur får man ihop logiken att de är bättre att köpa det som finns på ica, är de bara jag som tänker att det är lite skumt resonemang? Jag äter ju hellre älgkött från jägaren än belgien blue kött från irland från ica, men jag kanske är knasig!

• HäckHäxan
    Driftwood skrev 2012-01-07 13:20:41 följande:
    Människors förmåga att rationalisera sitt egen beteende är ofta både skrämmande och imponerande.
    Jo men va fan denna kvinna gick på mamma för hon åt älgkött och därmed var djurhatare och menade att alla borde köpa vad som bjuds på ica, i samma andetag går hon på om fetma och är emot djurtestat smink, men vem fan är inte det. Jag fattar bara inte hur man kan till viss del vara klok och smart och sen bara häva ur sig något så enligt min mening då puckat. Nå de blir iaf spännande nästa gång hon får träffa mamma och inser att hon inte ens är tjock och fet längre, det kommer jag tycka är humor!
  • HäckHäxan

Jag såg för övrigt på film igår, i spit on your grave OCH jag funderar på att mordhota kompisen som rekommenderade den utan att förvarna om att det var mkt jävla kräk i den och jag har spyfobi Kräks trodde fan jag skulle dö där flera svängar *blä* förutom det var den bra okej och jag gillade den.

• HäckHäxan
    Anton Chigurh skrev 2012-01-07 13:27:48 följande:
    Tack detsamma. Solig

Dock, i spörsmålet angående mammavakt kan jag inte hjälpa dig, fast du rätt i köttfrågan. Helt rätt. 

Ante mig, kanske borde starta ett företag, föräldravakten, för att ensamstående som tappar fokus vid barnledighet Kanske kan några av de som är barnlediga jobba och samtidigt hjälpa någon, känns som om jag har något stort på gång här

Tack, ja tycker ju att jag har rätt i köttfrågan, men ofta finns de ju många rätt på alla frågor. Kan bara inte hajja varför de är bättre att handla på ica än att köpa närproducerat från bönderna i närheten eller som sagt skjuta sitt eget jävla kött, verkar bara puckat. Lite som ekologiskt är bra, vi importerar från Sydamerika ehhh och logiken med alla utsläpp på vägen från Sydamerika till ica butiken i lilla edet är typ skitsamma, Hmm Obestämd För mig känns allt sånt bara knasig.
  • HäckHäxan
    och skrev 2012-01-07 13:54:40 följande:
    Hej gumman!

Men åh, vad jobbigt! Jag kommer skicka påminnelser nästa gång jag vet att du är barnledig.  

Ja snälla gör det Ojämna helger om de inte blir inställt då
  • HäckHäxan
    Driftwood skrev 2012-01-07 12:47:51 följande:
    Ha en bra dag

Cesária Évora - Tchintchirote

" target="_blank">

Kan ju fan inte sluta lyssna, inte på den andra heller, fast jag inte begriper ett jävla ord....
Svar på tråden Trash-tråden