Trash-tråden

Jag borde ha en krona av papp som symbol för min titel som särskrivnings drottning

God morgon.
Hur får man tag i en mammavakt, som typ kan bo med en de helger man är barnledig alternativt dyka in några gånger om dagen så som hemtjänsten gör för många, se till att jag äter, kommer i säng och går upp i vettig tid, någon som vet?
Fan att jag är trött på att tappa allt när Freja är hos sin pappa, blir fan galen, ångest som tuggar inom mig och jag nästan önskar att jag hade haft en karatefylla istället så jag kunde typ mentalt skylla ifrån mig på den eller nått.
Förutom detta mår iaf jag fint, ni då? Jag fick beröm i min inbox som jag läste till morgonkaffet, det var uppskattat och fick mig att le, jag gillar att le har kommit på att de ger skrattrynkor och såna rynkor har iaf jag gärna många av!
Sen undrar jag hur kan någon resonera som så att de är bättre att köpa kött i affären än att tex skjuta en älg och äta den eller köpa älgköttet från jägaren? Hur får man ihop logiken att de är bättre att köpa det som finns på ica, är de bara jag som tänker att det är lite skumt resonemang? Jag äter ju hellre älgkött från jägaren än belgien blue kött från irland från ica, men jag kanske är knasig!
Jag såg för övrigt på film igår, i spit on your grave OCH jag funderar på att mordhota kompisen som rekommenderade den utan att förvarna om att det var mkt jävla kräk i den och jag har spyfobi trodde fan jag skulle dö där flera svängar *blä* förutom det var den bra okej och jag gillade den.
Cesária Évora - Tchintchirote
" target="_blank">