Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Trash-tråden

Anton Chigurh skrev 2012-03-16 22:35:13 följande:
    Du är snäll och givmild, Surtant. I MOTSATS TILL VISSA ANDRA HÄR !!!
    Det ligger i min personlighet, florens nigthingale syndrome! Jag är trots allt döpt till den fredliga Oskyldig
    Stå på dig, annars gör någon annan det!
  • HäckHäxan
    och skrev 2012-03-16 23:00:15 följande:
    Annelie skulle bli gladare för ett mms.

*tipsar*
    hahahahah diskret hint liksom
  • HäckHäxan
    och skrev 2012-03-16 23:05:50 följande:
    Den verkar inte gå hela vägen fram, dock.

Hej! Allt bra?  
    Han inte bara gillar leksaker, han har teflon huvud, undra om de är en great kombo egentligen, vågar inte tänka mer på det! så slut, färdigt.

Jo tack de är bra, har ont i fötterna som hell, men annars frisk och kry eller ja allt är ju relativt, men jag lider inte av några fysiska åkommor i vart fall Själv?
  • HäckHäxan
    Anton Chigurh skrev 2012-03-16 23:08:25 följande:
    Skall vi hårdra det, älskling Hjärta är det fan i mej du som är skyldig mig ett mms eller 3. 
    Jag kan ha fel, det har kanske hänt någon enstaka gång förr! Men som jag ser det, så skall du vara tacksam att HON vill ha MMS från dig alls Oskyldig
  • HäckHäxan
    och skrev 2012-03-16 23:11:03 följande:
    Eller hur.

Det är bra med mig. Skönt att det är fredag. Solig 
    Ja de är inte fel jag njuter av The Rock Masters – I Love Rock N Roll - Joan Jett och är barnledig för första gången sen januari om jag inte minns fel, förutom en natt. Men nu är hon äntligen hos sin pappa. De är nästan så jag önskar att jag var där med eller han är och vi levde det där svensson livet som egentligen inte klär mig alls... Nä för mkt nostalgi i mitt huvud hehe.... Jävla mans individ!
  • HäckHäxan
    och skrev 2012-03-16 23:22:01 följande:
    Ypperligt låtval.

Gud vad skönt att få lite ledigt, det behöver man då  och då.  
    Ja de är gott, nu skall jag inta min nya soffa och kolla på ( läs Dregla) över Collin Farell!
  • HäckHäxan
    och skrev 2012-03-16 23:57:19 följande:
    Du är så söt.

Hoppas du får trevligt, och kom ihåg att lägga dig i tid.  
    I tid jag har baske mig skaffat skit bra nya rutinern, min telefon piper kl 23, gå och lägg dig biacth och då har jag lyckats lägga mig runt 00 senast, ibland till och med innan luren piper *känner mig redig här*

Så lite kan jag förtjäna att bryta regeln när jag är barnledig tycker jag.

Hej svejs, film sen sängen!
  • HäckHäxan
    MrsAssault skrev 2012-03-17 10:32:49 följande:
    Haha jag slutade raka mig sista månaden av graviditeten men dan innan han föddes fick jag ett ryck å ba "fan jag måste nog raka mig" och så gjorde jag det, det tog ca en timme att få allt fint. Fan vad glad jag var över det när jag låg på förlossningen haha jag minns att jag tänkte det mitt i all smärta och feber "Pheeeewww jag är iaf rakad"
    hahahhaha min mamma tittar på personalen på förlossningen och utbrister, Alltså jag förstår inte detta med rakade kön och sånt nu för tiden.... Jag började asgarva helt ärligt och min barnmorska tittade på mig och fnissade hon med
  • HäckHäxan
    stringtrosor skrev 2012-03-17 12:11:39 följande:
    Jag förstår inte heller det, men stora rumpor, det förstår jag mig på! Glad
    Jag med och jag lär fortsätta förstå stora rumpor, för den lär vara stor hela livet misstänker jag.
  • HäckHäxan
    och skrev 2012-04-12 23:44:59 följande:
    Det är bra. Eller som vanligt ungefär.

Åh, du får säga till när du kommer, träffas gärna.  
    VI kan ha trekant even! hahahahhahahah
    Trygghet är att gå vilse utan att tappa bort sig...
Svar på tråden Trash-tråden