• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • straight arrow

Mentorskap är en utmärkt idé! De gånger jag har kunnat dela med mig av mina erfarenheter till yngre adepter har det alltid varit mycket givande för båda parter. 

• och
    straight arrow skrev 2011-10-03 19:48:49 följande:
    Mentorskap är en utmärkt idé! De gånger jag har kunnat dela med mig av mina erfarenheter till yngre adepter har det alltid varit mycket givande för båda parter. 
    Du bodde i Göteborg, väl? Drömmer
  • I Blackrose I

Yoyna?

Du har mail.

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-10-03 19:49:55 följande:
    Du bodde i Göteborg, väl? Drömmer
    Vad avundsjuk jag är på dig just nu. Skrikandes
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-10-03 20:49:42 följande:
    Vad avundsjuk jag är på dig just nu. Skrikandes
    Jag har inte fått ett enda snuskigt förslag i inboxen på hela dagen ändå, så det är inget att vara avis på.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-03 19:15:09 följande:
    Jag är så perverst trött...
    Nalle
    Jobbigt, försök att lägg dig tidigare. Varm bad? Varm mjölk?

Puss.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-10-03 20:51:41 följande:
    Jag har inte fått ett enda snuskigt förslag i inboxen på hela dagen ändå, så det är inget att vara avis på.
    Vad förväntar du dig med avataren du har? Byt till en rump eller tutt-bild så ska du se att det dräller in förslag.
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-10-03 20:52:44 följande:
    Vad förväntar du dig med avataren du har? Byt till en rump eller tutt-bild så ska du se att det dräller in förslag.
    Fast jag blir så glad varje gång jag ser min egen avatar.

Svar på tråden Trash-tråden