• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    straight arrow skrev 2011-10-03 21:46:29 följande:
    Användaren Pallas avatar är... rätt ekivok. Men tittar man närmare är det två potatisar och en morot. Kreativt!

Jag tänkte faktiskt just på den...

Aynrand - en deo sprayflaska och två ägg?  
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-03 21:48:24 följande:
    Jag tänkte faktiskt just på den...

Aynrand - en deo sprayflaska och två ägg?  
    jag tänkte mer på the real stuff liksom
  • Aynrand
    och skrev 2011-10-03 21:41:44 följande:
    Aynrand, sluta inboxa mig. Jag tänker inte alls skicka fler bilder till dig. Demon
    vad betyder inboxa?
  • och
    Aynrand skrev 2011-10-03 21:52:21 följande:
    vad betyder inboxa?
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-10-03 21:51:49 följande:
    jag tänkte mer på the real stuff liksom
    Ja det gjorde givetvis jag med. Men den passar bättre i min hand (eller valfritt ställe) än som avatar.
    Och så skulle jag bli ledsen om FL kickade dig på grund av din underbarhet liksom. 
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-03 21:55:26 följande:
    Ja det gjorde givetvis jag med. Men den passar bättre i min hand (eller valfritt ställe) än som avatar.
    Och så skulle jag bli ledsen om FL kickade dig på grund av din underbarhet liksom. 
    hmm du är en klok kvinna!
  • lille Birger
    I Blackrose I skrev 2011-10-03 21:22:28 följande:
    Jag blir inte klok på dig. 99% av gångerna känns det som att du är en kvinna. Har jag fel?
    Jag är ju en kille            ...tydligen en väldigt feminin sådan. Skäms
    och skrev 2011-10-03 21:27:42 följande:
    Hur gick det med lunchen, Birger?
    Det gick bra den här gången. Det var inga tjejer som var dumma mot mig. Solig
Svar på tråden Trash-tråden