Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Anton Chigurh skrev 2012-09-27 22:25:48 följande:
    Mer uppblåst rövhål går fan inte att uppbringa. Det skall till hot om avsevärda kroppsliga skador, där amputering ingår, innan jag ser på nåt med det slemmiga kryp......
    Jag är inget större fan men...varför Anton, varför?
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-09-28 08:06:36 följande:
    godmorgon alla...
    är fortfarande förkyld...kan inte fatta att jag en vecka senare fortfarande vaknar med halsont och behöver snyta mig var 3:je minut...
    vem borde man straffa för det
    Nu skall jag ta mig till jobbet........
    Ser att du ringt mig ...
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-09-28 10:56:09 följande:
    Aaah, jag förstår, Birger, iofs jag undrar om det är MARIA själv på den postade bilden. Fast du kan ju inte veta vilket..
    Ja, det där tåls verkligen att fundera över, eller hur?
  • Nice Girl Wrong Place

Det första funkar visserligen alldeles utmärkt för mig
    Men vääääldigt roligt  
  • Nice Girl Wrong Place
    Ermenegildo skrev 2012-09-28 11:52:12 följande:
    Det är synd om Jan Guillou. Han lärde sig att stå upp för sig och slå tillbaka som ung men sen har han fortsatt att slåss mot allt och alla i hela sitt liv. Men kanske senaste boken är ett tecken på en ny fas. 
    Jag tror en del människor behöver det.
    Precis som en del människor behöver lida i någon form, det är vad som definierar dem, en slags drivkraft som man lär sig leva med och använda sig av för att ta sig dit man tror att man vill. 
  • Nice Girl Wrong Place
    HonHarPlattMage skrev 2012-09-28 11:55:49 följande:
    Vad jag vet är det ju ingen mer än mig som lagt upp bild på sin nakna kropp i denna tråden, så jag kan inte veta hur folk ser ut.
    Jag tror Aynrand faktiskt lade upp en bild på min rumpa en gång, men minns inte om det var i den här tråden.
    Detta var säkert typ 1 år sedan och han skrev inte att den var min, nu 1 år senare när sannolikheten att den ska återfinnas är näst intill obefintlig, kan jag erkänna det. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Ermenegildo skrev 2012-09-28 12:02:56 följande:

Den som fått stryk - bokstavligen eller bildligt - måste komma över sin strykrädsla och våga slå tillbaka men man får inte fastna i det beteendet. Då blir man själv en bully. Det är ju det som hänt Guillou. Känner han sig på något sätt angripen eller ifrågasatt slår han tillbaka tiofalt. Ibland sparkar han på folk som inte gjort honom någonting. Det är ett slöseri när en person som är uppenbart intelligent och skicklig ägnar så mycket kraft åt att slåss med andra.
    Ja, det är sant och den sanningen ligger nog närmre än min.
  • Nice Girl Wrong Place
    HonHarPlattMage skrev 2012-09-28 12:23:06 följande:
    Nysmiskad eller kall? (det är nallen som undrarNalle)
    Nallen får bli gammal och tovig nyfiken
  • Nice Girl Wrong Place

Yoyna!
    Hjärta 

Svar på tråden Trash-tråden