Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Anton Chigurh skrev 2012-10-03 11:18:18 följande:
    Du har en undertryckt motvilja gällande kastrerade, och definitivt orakade, kineser. Och när jag säger orakade, MARIA.....så menar jag inte på hakan. Å så saknar du ett silikonbaserat glidmedel med kaffesmak. Du är nog lite trött på mintsmaken.

Mer än så kan jag inte få fram med såpass kort varsel som du kommer med här. Jag är dock säker på att jag har prickat in exakt vad ditt liv handlar om. 

Haha fina associationer du gör Anton
    Mitt glidmedel är inte silikonbaserat.

Självklart prickade du rätt. Jag ska genast fylla gapen och rensa ut det överflödiga. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place

Fast jag äcklades inte av könshårsbollen, jag skrattade åt den.

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-03 11:21:13 följande:
    Jaja, den som lever får Te. Som Lipton sa......
    Hörde du det Annelie?
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-10-03 11:23:06 följande:
    Men det kommer på tok för lite till min mobil och min inbox. *hint hint*
    Be careful what you wish for! 
  • Nice Girl Wrong Place

Aynrand skulle ringa mig vid 11 och har fortfarande inte ringt.

Vad ska jag göra?
    Dumpa?
    Starta en tråd?
    Ringa hans mamma?
    Ringa hans jobb?
    Ringa polisen? 

• Nice Girl Wrong Place
    Ermenegildo skrev 2012-10-03 11:33:31 följande:
    Den här tråden innehåller på tok för lite inlägg om hen, muslimer och mikropenisar. Skärpning.
    Jag vet. Folk är så totalt oseriösa.

• Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-10-03 11:42:08 följande:
    Folk som använder hen har garanterat mikropenisar.
    Och är garanterat inte muslimer.
  • Nice Girl Wrong Place

Haha nej Anton, stor kuk är inte absolut nödvändigt.
    Det är däremot en massa annat.
    Ska skriva en lista så att du kan sätta upp enkla mål att nå för att komma innanför du vet vad (rädd att Annelie ska läsa)...

Kreativitet är hett! Ett konstnärligt sinne, tillsammans med ett politiskt och samhälleligt intresse och ett skarpt intellekt.

Dominans är ett måste!
    Han måste veta min plats och förstå att jag behöver återkomma dit, ofta.
    Han måste förstå att det gör mig lycklig och stark att vara där.

Han måste kyssas bra.
    Lukta gott.
    Vara lugn.
    Vara hård.
    Orädd.
    Gränslös.
    Öppensinnad.
    Med några stråk av hälsosam galenhet.

En man utanför den vanliga lådan.

Svar på tråden Trash-tråden