Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-25 22:45:48 följande:
    Men akryl sitter ju också på nageln? Eller hur menar du?
    Jo men det finns en lager mellan materialet och nagel själva akrybladet eller vad det nu heter så det förstörs mindre än gele.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-09-25 22:46:26 följande:
    Jag har ingen nagelolja eller menar du att de måste använda det när de fixar nageln? För det gör hon ju. Men jag använder det inte sen hemma eller så..
    Jag menar efteråt. Jag brukar smörja naglarna 4-5gånger per dag och har olja under nageln också. På så sätt håller man själva nageln stark.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-25 22:51:38 följande:
    Jag fattar inte

Tippen (nageln) läggs ju på med lim, sedan akrylpulvret och detta sker ju direkt på nageln (utom den översta delen då). Både den egna nageln och tippen (den nya, täcks ju av det). 
    Jag kanske svamlar.Det var länge sen jag gjorde akryl (bröllopet) men då la hon en sån där fisknätgrej på nageln innan hon la på materialet. Är inte det akryl eller yrar jag?
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-25 23:02:01 följande:
    Nej nu måste jag sova och drömma om naglar och somaliska barn.
    Förhoppningsvis drömmer jag även om en fransman. We shall see.

{#emotions_dlg.flower}  
    Sov gott gumman. Jag ska också hoppa in i duschen och lägga mig.
  • I Blackrose I

Gonatt med er. Min hjärna klarar inte mer.

{#emotions_dlg.flower}

• I Blackrose I

Hej guys Solig

Angående Birgers tråd så känner jag att jag inte kan säga något. Tycker varken tjejen eller killen är snygga. Skäms

Ja, var är DW? Sist var det väl hans dotter som var sjuk. hoppas det inte hänt nåt och att han hör av sig.

• I Blackrose I

Birger

Du tycker inte om smala tjejer va?

• I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-26 17:45:42 följande:
    Snygg?
    Får hålla med dig här. Tycker inte han är snygg.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-26 17:50:37 följande:
    Nej han var verkligen inte snygg någonstans...
    Tycker inte om killar som är stenhårda så där sen ska killen vara stor.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-26 17:50:37 följande:
    Nej han var verkligen inte snygg någonstans...
    Hur är det med dig idag? Puss.
Svar på tråden Trash-tråden