Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-26 17:53:38 följande:
    Jag ogillar skarpt hans nacke och armar.
    Föredrar mer senigt muskulösa män, om de ens ska ha definerade muskler, funkar bra utan också, bara en ok-tränad kropp liksom... 
    Mmmm, har samma problem med hans kropp.
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-26 17:54:02 följande:
    T r ö t t och frustrerad

Själv då? 
    Varför? Jag hade gärna gett dig massage om du var här. Det är bra med mig. Hittade hårfärg idag för 35kr och köpte en hel låda. B tycker jag är knäpp men jag älskar att hålla på med mitt utseende.
    När var det du skulle fixa naglarna? Har du gjort det? Jag har fortfarande inte fått tummen ur och boka en tid.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-26 17:59:31 följande:
    För att...någon gjort mig skönt frustrerad
    Trött för att jobbet är hektiskt.

Nej jag har heller inte bokat en tid, så galat dåligt av mig är det, men så är det. Måste fixa det snart, kanske in helgen...

35 spänn? Gud vad billigt!     
    Men Gosh!!!!! Skaffa en hotellrum. Vad är det ni inte förstår?! Skrikandes Flört Nalle

Ja, jag ska leta efter nummret och ringa imorgon. Börjar se helt knas ut nu när det har växt ut.

Ja, det var extra pris på utgående färger Obestämd (Mörkbrunt, Aubergin, ljusbrunt och blond). Jag frågade inte vad dom menade utan köpte en hel låda och tackade.
  • I Blackrose I

Grattis Mrs A. Hoppas du får en underbar dag. SkålKyss

• I Blackrose I

Vill ni veta något? Jag har gjort bort mig totalt. För en stund sen så fick jag snusk-sms från K. Jag läste men hann inte svara. Nån minut senare när jag kunde svara så skickade jag till fel nummer. Jag skäms något oerhört just nu och skulle helst av allt vilja gräva ner mig. Vår personalansvarig heter Kristian och jag skickade fel till honom. Skäms

• I Blackrose I
    straight arrow skrev 2011-09-27 10:48:13 följande:
    Ouch!
    MrsAssault skrev 2011-09-27 10:51:57 följande:
    Hahahaha en kompis till mig skickade en nakenbild på en snubbe hon dejtade till sin chef, hon skulle skicka den till mig
    och skrev 2011-09-27 10:55:07 följande:
    Din kollega blev säkert glad över uppmärksamheten.  
    Mmm, grejen är att den här killen är så artig och allvarlig att jag inte vet vad jag ska ta vägen. Sket i att gå och fika för att slippa se honom men vet inte hur jag ska göra till lunch. Verkligen klantigt gjort. Kommer förmodligen få äta upp det. Tur att det bara är en vecka kvar tills jag slutar jobbet.....
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-09-27 10:55:54 följande:
    Tack alla! Jag ska åka till arlanda och hämta min födelsedagpresent kl 15, en vacker ung man med perfekt kropp och stor penis som jag får ligga med hur mkt jag vill!!!
    Det gjorde jag ihelgen. Vad skulle vi göra utan männen? Jag hade varit helt förlorad iallafall.
  • I Blackrose I
    Driftwood skrev 2011-09-27 10:56:06 följande:
    Allt väl här, har varit iväg en vecka bara
    Semester? Hoppas du har haft det bra.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-09-27 12:58:01 följande:
    Hehehe... Kan inte låta bli att garva lite... Rose - kontorets snuskis. Tänk om han går till chefen å berättar!
    Skäms Träffade honompå parkeringen och han hade en stor smile över hela hans ansikte. Fan vad jag skämdes.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-27 19:56:12 följande:

Min dotter är bäst

Hon är sur på en fritidspedagog som verkar vara en riktigt sur pedagog som bara skriker på barnen hela tiden (antagligen sönderstressad och missnöjd med sitt jobb) och hon har verkligen tillbringat den senaste timmen med att tala om för mig hur elak den här kvinnan är.
    Sedan hämtar hon FN's barnkonvention, läser och kryssar för de artiklar som kan hjälpa henne i kampen mot att fälla den här fritidspedagogen (för något...) hahaha...
    Hon har nu skrivit ner några och ska göra en tavla av dessa tydligen, att sätta upp på fritids. 

That's my girl!!! Hjärta    

Underbar hår. {#emotions_dlg.flower}

• I Blackrose I
    och skrev 2011-09-27 21:40:50 följande:
    Försök se det positivt. Om han är så trist var det kanske första gången han fick ett så roligt sms? Och att glädja andra människor är ju bra. Solig
    Mmm, det här fick han som sms: "Jag ställer gärna upp och suger av dig anytime. Sväljer och kysser dig djupt efter det". Skäms
Svar på tråden Trash-tråden