Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-10-17 07:18:03 följande:
    Ok då förstår jag. Har du även jobbat som förare?

Vad sent ni är uppe på nätterna, Häckhäxan och Och Förvånad
    Yes jag har kört tunnelbana och spårvagn
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-10-17 12:36:08 följande:

Hej guys

Jag är hemma nu och det gick väl bra trots att jag var spernervös. Min magkatarr har utvecklats till magsår. Absolut inget rolig. Fick en hel lista på saker jag inte får äta/dricka och jag kan väl lika gärna konvertera till Islam och bekänna mig till muslim. Skrikandes 
    Jag ska sluta stressa mig, inte bli upprörd/arg, inte belasta psyket och ta det lugnt. Yeah right.

Fyfan, stackars dig. Du måste ta det lugnt! Och skit i kärringen, hon kan dra åt helvete. Ta det lugnt och bli frisk, okej? Puss.
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-10-17 16:46:08 följande:
    Hmm det var stort....har din navel poppat ut  och är blå nu?
    Nä inte än, jag börjar misstänka att den inte kommer göra det
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-10-17 17:04:43 följande:
    Såg inte inlägget. Tack gumman. Det är lättare sagt än gjort. Jag är verkligen besviken att man inte kan komma undan med mord i Sverige.

Magen är jättefin Mrs. och är inte alls stor. Glöm inte bilden på mig som gravid där jag ser ut som en strandad val.
    Jag har inte glömt den och jag tyckte inte du var så hemskt enorm man såg ju iaf att du var gravid, jag har en kompis som blev så fet överallt att gravidmagen försvann i allt annat fett..
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-10-17 16:56:14 följande:
    Magen är jättefin!!!  Du har väl två månader på dig att pluppa? Inte misströsta än!

(Aynrand, lär dig att inte använda ord som stor, liten osv vad gäller gravida kvinnors magar )

Haha ja två månader, men jag tänkte börja dricka ricinolja 1:a dec så han kommer då hahaha det är tips från min mor, hon drack ricinolja dan innan både mig och min bror
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-10-17 16:59:09 följande:
    Ja, jag behövde det. Att träna är verkligen en av dom få saker som får mig att lugna ner mig.

Hur är det annars med dig? Allt väl?
    Jag läääääääääääääääääängtar efter att få börja träna igen
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-10-17 17:21:48 följande:
    Själv tycker jag att jag såg enorm ut. Njut av den här tiden. Jag vet att jag tjatar men gud vad du kommer sakna tiden som gravid.
    Ta hand om dig.
    Jag kan inte njuta, har för mkt grejer att fixa innan han kommer ut. När han är ute kommer jag ju inte ha tid med nånting annat än bebis.
Svar på tråden Trash-tråden