Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-10-15 23:22:15 följande:
    Jag tycker det är ganska otäckt när det tex är en som anonymt kallar sig barnmorska och sen sitter och uttalar dig. Det finns ingenting som verifierar att personen verkligen är det och alla gravida ser det som ett halleluja att någon besvarar alla deras frågor. Om hon svarar rätt el fel är oväsentligt för det är ju äntligen någon som svarar dem. Kräks
    Ja, men så har det ju alltid varit på FL.
    Anonym (insatt)
    Anonym (leg psykolog)
    Anonym (polis)
    Anonym (slampa)  
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-10-15 23:27:53 följande:

Haha klockrent. Hur man gör karriär av att vara bög. Fast på något sätt är han rätt underhållande på sitt extremt egocentrerade sätt.
    Men åh kom igen nu.
    Har han gjort karriär av att vara bög?

Har du läst någon av hans böcker eller sett några av hans små föreställningar?
    Han är mer än "karriär av att vara bög".
    Och även om så inte var fallet, så har alla som har en karriär, byggt den på något.

Han är skamlöst utanför lådan av föreställningar om hur saker och människor bör vara. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-10-15 23:37:28 följande:

Ja det är ju en väldigt stor del av hela hans framtoning. Att just att han är bög, en oproportionellt stor del. Kanske inte så förvånande iof för det har nog varit en källa till mycket lidande för hans egen del.

Men jag tycker han är underhållande.
    Ja, det är han oftast  
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-10-15 23:48:29 följande:
    Det finns en del ord som det borde krävas licens för att få använda här på FL. Ett sådant ord är "övergrepp". Dte används så lättvindigt om allt möjligt att det är ett hån mot de som verkligen blivit utsatta för övergrepp. Tex en man som tafsar lite ofta på sin fru och frågar henne om hon är kåt räknas som att utföra ett "övergrepp".
    Jag ger mig inte ens in i en sådan diskussion.
    Självmord. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-16 12:59:50 följande:
    vilka världar pratar vi om ?
    Jag vet inte.
    Jag bara sa något för att ha något att säga  
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-16 13:38:52 följande:
    det funkar också ju
    Jag är jättesugen på någon typ av godis.
    Eller kanske glass? Nej...inte glass...
    Tårta! 
  • Nice Girl Wrong Place

Ah Aynrand gillar ju inte gräddtårta kom jag på...

Svar på tråden Trash-tråden