Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

HonHarPlattMage skrev 2012-10-11 22:29:11 följande:
    Han kanske tycker att du är för manhaftig för att räknas. Tyst
    Ja det kan inte tolkas på annat sätt...

Jag kanske är lite butch  
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-11 23:24:32 följande:
    Men jag tycker ändå du skall titta på den här skönheten, Gina Carano, hon är nåt in i helvete grann, riktigt jävla snygg alltså, å så har hon varit med som Gladiator i amerikanska versionen av Gladiatorerna, fast nu tävlar hon i Strikeforce. Och så var hon med i Haywire, en av huvudrollerna, mycket bättre rolllprestation än förväntat. Faktiskt.

Titta nu på hela klippet, Birger, det är inte så långt, men mycket sevärt. Seriöst.

" rel="nofollow" target="_blank">

Oh lord så många brutna naglar det där måste resultera i...
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-12 08:32:38 följande:

grundläxa ungar:
    - ovälkomna länkar skapar dålig publicitet...man blir bara irriterad över irrelevant länkning...era bloggar suger...ingen vinkling inget intressant. Skall det vara idiotiskt så kan man åtminstone ta ut svängarna o prata hårprodukter och sådant. Nedan har ni ett praktexempel av "hål i huvudet bloggare"....

" rel="nofollow" target="_blank">

- det är tveksamt att ni får mer organisk trafik genom att posta er länk här och där i forum/sociala medier, både rent tekniskt men också relevansmässigt.

Börja göra era hemläxor o städa era sovrum i stället
    Hahaha fast hon måste ju driva.
    På riktigt. Jag kan sätta pengar på att hon skämtar med oss aprillo.

Vill ni ha the real deal rekommenderar jag;

">

Den öppna, oskyldiga blicken, de utdragna iiiiiiii:en och eeeeee:en och ordet av alla ord "eeeeeeehhhhmmm".
    Och bajs! 
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-12 08:57:42 följande:
    ingen aning, jag kollade extremt snabbt och det såg ut som en av dessa mongobloggar...med en brud som ser blåst ut och uppträder som en posör.....killen hade såg ut som en finnig fjortis som borde hoppa in i duschen och få lite frisk luft....
    Alltså 10 sekunder får dem, vill de skämta med oss måste de jobba lite mer på vinklingen i så fall så hon får mer än 10 sek. och "skämtet" uppfattas....

Men Gud vem är Kissie...det är synd om människan säger jag bara...........
    Jag menade länken till videon Kyss.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-12 09:00:30 följande:
    www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=o8U...

den var fin............
    hon är på väg till sin mamma som bor i förorten (läskigt)
    mammans unge fyller år och förväntar sig en present av Kissie....

riktigt fint alltså
    Haha...
    Kunde varit du Aynrand.
    Med låsta bildörrar  
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-12 15:35:00 följande:
    Jag skulle snarare erbjuda guidade turer till förorten...
    Med vem som guide?
    Du? 
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-12 15:37:00 följande:
    För ett antal år sedan åkte jag fel i Malmö och hamnade i Rosengård...jag minns att jag stannade på vägkanten och kände mig lite off...jag satt i min tjänstebil och hade kostym...det var fint väder så jag hade öppnat bildörren (ja NG) det roliga är att jag passade in ändå...hade varit annat om jag hade sett ut som en svensk
    Kostym, sexigt.

Hur ser en svensk ut? 
  • Nice Girl Wrong Place
    Driftwood skrev 2012-10-12 15:52:43 följande:
    Det är frågan. 

Ser man någon som  kör gengasbil är det nog en svensk.
    DW {#emotions_dlg.flower}
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-12 15:55:14 följande:
    2 armar ...2 ben

Inte alla...
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-12 16:00:31 följande:
    det beror på vem du frågar och sammanhanget...för det är så lätt att detta blir en retorisk fråga.

Där jag var I Rosengård, var jag som en Svensk tjänsteman...nybil av senaste modell (betald av arbetsgivaren) och en kostym vilket inte stämmer överens med omgivningen där....mitt sydländska utseende passade däremot in där. Hade jag sett ut en standard nordeuropé hade avståndet varit mkt större.
    Så just i det sammanhanget ser en svensk ut som en klyscha,....det är akktså inte retoriskt
    Jag förstår fina du

Jag fiskade bara efter...något. 
Svar på tråden Trash-tråden