Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

Hon har börjat umgås med sina "tjejkompisar" hela tiden. Rynkar på näsan

• lille Birger
    och skrev 2011-11-30 00:24:52 följande:
    Har hon ny frisyr och nya kläder med? Och luktar av någon okänd parfym när hon kommer hem sent  på kvällarna?
    Hon har börjat använda stringtrosor på sistone. Hon brukar aldrig använda dem i vanliga fall. Skrikandes
  • lille Birger

Jag drömde en jättetrevlig dröm med det här temat:

• lille Birger
    och skrev 2011-11-30 13:25:06 följande:
    Jag ska skärpa mig i en kvart från och med nu.

Fin bild BJ. Det måste ha varit en trevlig dröm. Fick du möjligen slicka honung? 
    Ja, Nalle Puh bjöd mig på honung, han är en hygglig kille.
  • lille Birger
    och skrev 2011-11-30 13:50:47 följande:
    Hur serverade han den?
    Det var hemma hos honom, vid hans träbord. Vi satt där med varsin skål. Min nallebjörn fick också vara med och fika.
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-30 14:04:54 följande:

Stackars Nalle Puh Gråter
  • lille Birger

Vilken är antonymen för vältalig?

• lille Birger
    Yoyna skrev 2011-11-30 14:18:31 följande:
    Men hon var väl inget barn? Hon har ju tuttar??? Och jag tycker inte att Nalle Puh utstrålar speciellt mycket gubbsnusk på den bilden, snarare en lätt förvåning...
    Jag tycker synd om Nalle Puh. Gråter
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2011-11-30 14:30:59 följande:
    Nej Birger nu får du posta en bild av en saftig och sexig rumpa...välj en från din rumpdatabas med miljoner asses
    Någon sån databas har jag inte. Rynkar på näsan   Saftig blir juicy på engelska.
  • lille Birger

Vet inte riktigt hur en "saftig" rumpa är, men antar att den är motsatsen till en torr bodybuilderrumpa.

Typ något i den här stilen:

Tycker det ser ut som hon står och kollar på TV utan att egentligen ha koll på vart hon har rumpan.
Svar på tråden Trash-tråden