Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

Aynrand skrev 2011-12-03 18:40:03 följande:
    Ok förlåt jag trodde det var din grej...kvinnor med stora rumpor som sätter sig över ditt ansikte....klart att ni skall bekanta er med varandra först.....
    Jag har en bild på en kvinna som sitter på någons ansikte.
  • lille Birger

NU har jag fått mitt lördagsgodis! Saknas bara en kompis att äta tillsammans med. Drömmer

• lille Birger
    Yoyna skrev 2011-12-03 20:31:18 följande:
    Aynrand: julmarknader är trevligt, eller hur? Och mys i soffan med för den delen! Det låter som en bra dag!

BJ, köpte du några polkatomtar?
    Nej, mamma tyckte att de verkade onyttiga, dessutom är det inte jul än, sa hon.
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2011-12-03 20:35:51 följande:
    BJ, din mamma har rätt förstås. De är onyttiga och det är inte jul än. Dumt av mig att uppvigla dig. Sorry!
    Sorry är engelska och betyder förlåt, det har jag lärt mig i skolan.
  • lille Birger
    och skrev 2011-12-03 20:45:40 följande:
    Du verkar vara en väldigt uppmärksam elev.

Klistrar din fröken in små guldstjärnor i din läxbok varje vecka, möjligen? 
    Ja, ibland. Ibland gör hon glada gubbar.
  • lille Birger
    och skrev 2011-12-03 21:38:41 följande:
    Du borde måla en fin teckning och ta med till henne.
    Ja, bra idé. Jag fick ju nya kladdkritor i födelsedagspresent som jag kan rita med.
  • lille Birger

Min mamma vill att jag ska börja träna på gym. Hon tycker att jag börjar bli rultig.

• lille Birger
    och skrev 2011-12-04 00:29:11 följande:
    Är det möjligen därför hon har insisterat på hemgjort konstigt godis?

Men det är väl en bra idé, kommer du inte ihåg bilden med hon som satt på huk? Den var ju tagen på ett gym. Du kanske träffar någon som henne där?  
    Kommer inte ihåg vilken du menar. Det här är den enda huksittaren jag minns:

• lille Birger

Hej, kompisar! Nalle

Jag vill dricka oboy idag.

• lille Birger
    Aynrand skrev 2011-12-04 12:29:44 följande:
    jag gick upp kl 10.30...fick både apelsinjuice och kaffe i sängen av min underbara 10-åriga dotter som också fixade frukost åt oss.
    låter det inte härligt?
    Hygglig dotter. Glad

Varm oboy.
Svar på tråden Trash-tråden