Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

Hahaha, ni är ju för roliga!!!!

Själv piercade jag tungan när jag var 17 och det var ju som en orgasm i sig, grym adrenalinkick! Hade nog kunnat se ut som en nåldyna vid det här laget om det inte var för att det inte är speciellt uppskattat inom mitt yrke. Så jag är väldigt glad att jag hade kvar den upplevelsen tills jag var gammal nog att ta beslutet själv och dessutom minnas upplevelsen!

• Yoyna

Och: Hon har vuxit upp med hund och deras barn är i skolåldern. Hunden är några år så den är väl ingen valp men behöver kanske behandlas som det de första månaderna iaf.

Som sagt, jag (som vuxit upp med extremt väldresserade jakthundar) skulle inte ha tagit den hunden men jag skulle å andra sidan inte någon hund alls eftersom jag inte är speciellt djurkär.

• Yoyna

Hej NG!

Ja, tungan är ju i princip bara en muskel och drar ihop sig väldig fort. vilken miss du!

• Yoyna

Mrs, du får väl ta ut den när du är på förlossningen och sätta in den direkt efter, det funkar!

• Yoyna

NG, skulle jag gärna göra...

Bröstvårtorna är snyggt om man har lagom stora bröstvårtor. (mina är för små) sen har jag sett många bröstvårtor som inte är snygga när man väl tar bort piercingen. Inte så kul.

• Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-19 19:18:35 följande:

Mina är ganska stora, älskar saker i bröstvårtorna...

Hur ser de ut när man tar bort den? Kaputt? 

Ja, jag tycker oxå det kan vara grymt sexigt!

De jag sett som inte varit snygga har haft stora hål som inte dragit ihop sig och så har jag upplevt att den pieracde bröstvårtan varit större än den icke piercade. 
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-19 19:16:21 följande:
    Nja jag har en ring som man måste ha värsta tången för att få ur och sätta i, jag har ingen sån tång, har försökt få ur den själv här hemma men det går verkligen inte så jag måste nog gå till nån piercingstudio och plocka ur den.

Hmm... Kan du inte ha en alternativ ring/halvring/böjd stav ett tag bara?
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-19 19:23:08 följande:
    Asså är foglossning farligt på nåt sätt eller gör det bara ont? Jag tror jag kanske börjar få lite, eller när jag går mkt så får jag pissont i svanskotan och typ ljumskarna. Vill inte behöva sluta jobba för tidigt, har liksom inte råd med det, tänkte föda ombord på tåget haha
    Foglossning är inte farligt men kan göra väldigt ont, i värsta fall så att din rörelseförmåga blir begränsad. Är det så att du börjar känna av det och har som ambition att jobba hela vägen ut så skulle jag råda dig att redan nu ta kontakt med din bm och via henne få träffa en sjukgymnast som kan visa dig övingar och rätt rörelser för att minska/lindra besvären. Ev prova ut ett stödbälte.
  • Yoyna
    och skrev 2011-09-19 19:50:04 följande:
    Det låter ju bra. Solig

Ursäkta mina långa utläggningar, men jag har sett hundar fara väldigt illa, och kan inte låta bli att föreläsa när ämnet kommer på tal .  
    Jag förstår dig verkligen, du behöver inte alls be om ursäkt! Jag tycker man ser alldeles för många hundar fara illa!  Jag känner väl ingen oro egentligen men jag tror bara att det kommer bli tufft för dem. Dessutom är jag rädd för att att vårt umgänge kommer att minskas iom att de skaffar hund eftersom jag inte gillar djur speciellt mycket och min man är allergisk... Så det kanske påverkar min inställning oxå!
Svar på tråden Trash-tråden