Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

lille Birger skrev 2011-10-21 17:20:57 följande:
    Stod du och höll på med telefonen när tåget helt plötsligt rivstartade så att du ramlade?
    Nä jag gick genom tåget och så kom en biljävel och körde ut i spåret så föraren nödbrömsade och jag flög typ 2 meter.
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-10-21 18:44:36 följande:
    Usch vad hemsk, var det några andra passagerare som gjorde illa sig?
    Nä alla andra satt ner som tur är. Det är ju mest jag som springer runt som är i farozonen när sånt händer.
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-10-22 08:50:56 följande:
    Vart någonstans skedde det?
    Hammarby Sjöstad
  • MrsAssault

Alltså jag är så sugen på kaffe att jag tror jag ska dö. Är det fortfarande "farligt" nu när man gått såhär långt, tro? Det värsta som kan hända är väl att han kommer ut

• MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-10-30 16:09:51 följande:
    med folk som kramas och sniffar varandra i rumpan....ofräscht, skall man ha fight tittar jag hellre på Taekwondo eller Thai boxning......
    Han kör MMA så det är muay thai också.
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-10-31 10:46:13 följande:
    Muay Thai är kul, lekfull och snabb. MMA är jag i allmänhet tveksam till....jag har kört Taekwondo tidigare (för sportens skull och inte fight) och jag är sugen på muay thai, har en kollega som kört alla möjliga kampsport med bl.a 12 till 13 år Thai, han är grym på det och han lovat mig att köra några pass med mig inom kort.....
    Min man körde bara thai innan, men gick över till MMA för några månader sedan, MMA är mer action och mindre regler. Jag gillart och när jag var med på träningen sist så brottades han med en tjej, galet hett
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-10-31 10:59:27 följande:
    Vill du se nå´t vackert...kolla på detta

" target="_blank">

Taekwondo fight tävling...det är så jävla vackert!
    De har för mkt kläder!
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-10-31 11:45:08 följande:
    haha jag fattar vad du är ute efter :)
    men det behöver man...främsta syftet med Taekwondo wtf är knock-out, med tanke på den typ av sparkar och slagså skulle det ske för många allvarliga olyckor utan skydd......

Capoeira borde vara din grej...bar överkropp haha
    Eller MMA, shorts och handskar bara! Capoeira är gay.
Svar på tråden Trash-tråden