Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

sumpbävern skrev 2011-11-13 00:16:09 följande:
    Du kan få min grova i dig
    Men hej lille vän, var har du varit?
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-11-13 00:15:00 följande:
    Men det där kvinnan är ju skitsmal! Förvånad
    Inte smal, vältränad!
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-11-14 12:18:54 följande:
    Äh, allt är individuelt. Det är en tjänst man köper. Ser ingen skillnad mellan att köpa sex och dra hem någon från krogen. Same shit liksom.
    Nä men det är jävligt B med happy ending, okej om man köper en hora helt och hållet och knullar henne. Men vafan betala 800 spänn för en avrunkning känns lite trist
  • MrsAssault

Kvarnen är räddaren i nöden för folk som jobbar skift och helger haha öppet JÄMT till 3 så när man är ute en måndag och tar en bärs kan man alltid dra till kvarnen när allt annat är stängt. Kvarnen eller Kellys

• MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-11-14 12:20:54 följande:
    porrdiskussionerna ger mig klåda. Någon som läser diskussionen jag är aktiv i?
    Jag orkar inte, folk är sjuka.
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-11-14 13:44:36 följande:
    Haha, öl när du är ogravid?  
    Haha ja såklart menar jag innan jag blev gravid Nu har jag inte varit där på läääänge
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-11-14 13:48:11 följande:
    Hahaha, ursäkta jag fattade det! Det var mer en fråga om en date! Tungan ute
    Ahaaaaa ursäkta pregogröthjärnan haha ja lätt! Det gör vi!
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-14 14:20:22 följande:
    Jag delar den åsikten. Din alltså.
    Men GUUUUUU vad ni är puttinuttiga då!!!!!!!!!!!!!

• MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-11-14 14:23:30 följande:
    Jag är snuskig men snusk smakar som bäst när det  finns ömsesidighet....det är en aspekt.
    Sex är en ganska intim sak egentligen i olika grader beroende på vem.....och prostitution vilar sällan på ömsesidighet och respekt....så min slutsats är ganska enkel....
    Äh
Svar på tråden Trash-tråden