Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

lille Birger skrev 2011-10-05 14:17:04 följande:
    Sitter inte hennes trosor ovanligt långt ned? Man vill nästan springa fram och dra upp dem så att de täcker övre delen av rumpan.
    notera att rosorna matchar mc:n grönt och svart
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-05 14:26:13 följande:
    Aynrand jag sitter på bussen och känner mig väldigt kåt.
    Varför är det så? 
    du har extremt sexiga medresenärer med stånd som syns i byxbenet vilket gör dig våt?
    eller så har jag varit busig och gjort dig väldigt kåt vid olika tillfällen under dagen
  • Aynrand
    Yoyna skrev 2011-10-05 14:26:12 följande:
    Eller så byter vi? Hon är inte riktigt min typ?  
    hmm vad är din typ av kvinna?
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2011-10-05 14:42:11 följande:
    Hon är i alla fall väldigt vig, jag testade att sitta på huk isär med benen som hon, det gick inte.
    Aynrand skrev 2011-10-05 14:24:41 följande:
    notera att rosorna matchar mc:n grönt och svart
    Ja, det var ju snyggt, men jag blir lite rädd för henne.Skäms Tycker hon ser så arg ut. Tyst
    1- du skall träna upp din vighet bara
    2- jag tycker inte hon ser arg ut utan bara utmanande.............
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-05 14:44:51 följande:

Aynrand...
    Hahaha nej på det första.
    Ja på det andra. Tack.

Hur mår din hals?    

Hmmm jag skulle gärna sätta mig jämte dig på bussen med stånd som syns ordentligt...det skulle vara roligt tycker jag.....jag skulle nästan börja uppskatta att åka kollektivt
    min hals är sådär börjar sprida sig till bihålorna med ...........
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2011-10-05 14:49:34 följande:
    Du tar tag i överkroppen och lyfter, aynrand tar i fötterna, så tar jag tag någon annan stans.Oskyldig
    bra du gillar hennes rumpa, notera att jag jobbade på att hitta en bild som skulle göra flera glada.....
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-05 15:00:18 följande:
    Hahaha ja det skulle vara väldigt roligt. Nu är jag hemma så nu kan du komma och sätta dig bredvid mig på min soffa med stånd istället.

Hoppas att din hals blir bättre. Synd att jag inte har typ feber så vi kunde liva upp hela sjuklingssituationen...  
    jag har en bättre idé...du serverar mig nå´t gott och kommer sexigt klädd med en våt handduk så du kan tvätta av mig lite eller badda min panna.....
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-05 15:11:10 följande:
    And perfection was made...
    precis så ...och snuskig kan jag bli med.............
  • Aynrand
    och skrev 2011-10-05 15:32:06 följande:
    Intressant bild Aynrand. Fast jag tycker nog också att hon ser lite arg ut, men jag är inte så rädd av mig så jag hade nog försökt rätta till de konstiga trosorna om jag hade varit i samma rum. Är det sexigt med så små trosor som sitter på fel ställe? Fattar inte.

Men mc:n var fin.  
    vill du ha min åsikt är det bättre utan trosor..tror att min åsikt delas av ..........eller?
    vad tycker du och?
Svar på tråden Trash-tråden