Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Yoyna skrev 2012-02-01 22:09:41 följande:
    Men Anton... Är det så att du inte kommer att direkt tilltala någon annan än och efter att hon anklagat dig för att överge henne???? Fegis!
    Det där har vi rett ut för länge sen, Annelie och jag. Du hänger inte med riktigt, bruden. Men jag tycker om dig ändå. Solig
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh

Är det bara jag som tycker det är FÖRBANNAT IRRITERANDE att inläggen fortfarande är anonyma. Så att säga. Ni är inte trögare än att ni fattar vad jag menar !!!

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-02-01 22:12:45 följande:

Fast tempus kanske spelar in?

I går hade jag grymt sex!
    I morgon ska jag ha grym sex!  

Är du svenslärarare, min kära MARIA ???
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-02-01 22:15:29 följande:
    Citaten menar du...
    ja
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-02-01 22:15:29 följande:
    Citaten menar du...
    Visst är det störigt som det är nu !!!
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-02-01 22:20:32 följande:
    Ja faktiskt.
    Är du ANTON? (Svensklärare alltså) 
    jajaja, du slinter du med, allt emellanåt, min kära MARIASolig {#emotions_dlg.flower} Solig
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-02-01 22:21:27 följande:
    Hur menar du nu?
    Agri, Agri, du förlänger livet på mig som du håller på, så egt borde jag va tacksam att du är så trög. Och det är jag också. Bara så du vet !!!
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-02-01 22:30:34 följande:
    Jag känner mig också lite osäker på den punkten faktiskt.
    Nä, det gör du inte, du försöker bara reta upp mig så du skall få extra mycket pisk sen.

"Tänk att det fanns en så enkel förklaring.  
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-02-01 22:34:59 följande:
    Haha ja det gör jag, men det var inte det jag syftade på.

Frågan kunde tolkas som om jag frågade dig om du var Anton
    Okay, det borde jag fixa å svara på den frågeställningen. Svaret kommer här :

Ja, jag är Anton
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-02-01 22:30:34 följande:

Underbara Annelie skrev :
    GUD va jag har saknat Anton !!!!!!!!
    ....och hur länge skall jag behöva vänta på dig då???
Svar på tråden Trash-tråden