Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-02-08 22:15:26 följande:
    Haha jag visste det!
    För jag minns att jag frågat dig tidigare och fått något off svar... 
    Cool
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-02-08 22:15:55 följande:
    Såklart...
    Skulle älska att vara där istället för här! 
    Men jag är åtminstone ärlig. Så småningom iaf......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2012-02-08 22:05:02 följande:
    haha vad fin du är!

var bor du? jag skulle gissa på ganska lantligt någonstans i SVerige.....
    En bra gissning. Mycket bra.Glad
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-02-08 22:20:23 följande:
    Och jag är det inte???
    Jo, du missuppfattar, du är alltid ärlig, och det menar jag, jag mente att jag slirade en aning när du först frågade , men var ärlig efteråt med att jag faktiskt inte visste svaret.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-02-08 22:24:53 följande:
    Haha ja jag förstod att du menade det, efter en gnutta eftertanke.

Men jag har ändrat mig.
    Du ska se "Medan vi faller".  
    Går inte, fick ett mail från Henrik Ponten idag, han är ute efter mig. Kan inte handla på Piratbukten inom överskådlig framtid.

City of God it is. SORRY Cool 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-02-08 22:55:16 följande:

Annelie skrev
    Kan ni sluta distrahera Anton nu eller?

Jag försöker sexchatta med honom och män klarar bara av att göra en sak i taget. 
    Jag börjar bli duktigt hård, så nåt händer, trots att jag måste underhålla mina fans här också. Men vi kör på....

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-02-08 22:24:53 följande:
    Haha ja jag förstod att du menade det, efter en gnutta eftertanke.

Men jag har ändrat mig.
    Du ska se "Medan vi faller".  
    Förresten, är inte "Medan vi faller" sån där romantiskt dynga ???
  • Anton Chigurh

Hej Rose. Saknat dig. På riktigt. Hjärta

• Anton Chigurh
    I Rose I skrev 2012-02-09 23:31:33 följande:
    Hjärta

Ser att Och tar väl hand om dig. Flört 
    Sen har jag hört från en säker källa att du änskar "banka" på mig? Varför var du aldrig sån när jag var aktiv? Obestämd  
    Du sa det aldrig rent ut, bara antydningar, ville inte vara oförskämd mot dig. Därför, min kära Rose.... därför.

Fast det är jag som tar hand om Annelie, och inget annat !!!
  • Anton Chigurh
    I Rose I skrev 2012-02-09 23:44:17 följande:
    Du kan faktiskt vara helt underbar Anton om du bara anstränger dig lite. Bara lite. {#emotions_dlg.flower}

Det förtjänar hon.  
    Du kan !!!!

Jag är jävligt underbar, behöver inte ens anstränga mig, det borde du av alla veta. Eller hur ???
Svar på tråden Trash-tråden