Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Kakaa skrev 2012-10-24 10:16:27 följande:
    Du sitter på diskbänken ja? I trosor och bakbunden? 

Ja? en tia är du värd..

Glögg lr kranvatten, välj? 
    Ja absolut.

Jag är värd en trillion tior.

Jag tar med en flaska vin. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-10-24 10:17:00 följande:
    Aldrig sett Anton Starta ett drama.. han har bara funnits där.. runt dem :P
    Nej jag vet, jag ville bara kalla honom drama queen.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-10-24 10:18:25 följande:
    Fast nu blev min fantasi skev.. det är ju jaaag som skall sitta bakbunden :< 
    Det funkar dessvärre inte med mig.
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-10-24 10:21:57 följande:
    Bra där.

Beror på hur du ser ut bakbunden och endast iförd i trosor.

Gör det, gärna vitt.. sedan har vi pyjamasparty med hångel och kudd-wrestling.. har hört att att man gör sånt på tjejpartyn. 
    Hur jag ser ut?
    Jag ser alltid bra ut, kalla det en välsignelse.
    Jag dricker inte vitt vin (suck!!!), bara rött.
    Har ingen pyjamas. Men kanske får låna Aynrands?
    Hångla är mysigt. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-10-24 10:25:41 följande:
    ja du är säkert vacker, då hamnade den utmaningen på mig alltså. 

du får dricka ditt röda gift så dricker jag mitt vita gift.

Låna Aynrands och jag kan låna, någon annans.

Ja.. ibland.. om den andra parten inte försöker ge en undersökning utav halsmandlarna med  tungan
    Vi är alla vackra Skål
    Rom funkar för mig annars?
  • Nice Girl Wrong Place

Ok nu togs tråden bort.
    Jag fick således inte veta varför "muhammed" fann min avatar procoverande. 

• Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-10-24 10:29:30 följande:
    Btw, såg Spartacus säsong 2 och blev jätte besviken.. kukarna kan ju inte vara äkta?! :(( 

En stor och stark man hoppade upp och ned i någon dansliknande rörelse och pillevippen stod ståndaktigt kvar på sin plats.. den skuttade inte den också? Såg ut som att den drabbats utav likstelhet..

dem snoppar som rörde på sig påminde mer lr mindre om en Shar-pei.. 
    Jag vet inte ens vad Spartacus är.
    Jag följer ingenting på TV, följde "Torka aldrig tårar utan handskar" men den är slut. Min grej är böcker. 
  • Nice Girl Wrong Place
    oOOo oOOo skrev 2012-10-24 10:33:35 följande:
    Låt oss gissa

Kan det vara så att slicka på slickepinnar kan vara Makruh ibland under vissa omständigheter.
    Haha jo så kanske det är
    Men "muhammed" var ju ingen riktig "muhammed" utan en "Kalle" som ville provocera muslimer med bild och namn på "deras så kallade profet".

Svar på tråden Trash-tråden