Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Kakaa skrev 2012-10-24 10:35:09 följande:
    Hur ser kvinnlig kåtdesperation ut?
    Hej.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-10-24 10:33:50 följande:

Han har gett manlig kåtdesperation ett ansikte
    Hahaha och det finns inget mer avtändande...

Det roliga är att om en kvinna startat tråden med samma fråga hade den varit fylld av svar.
    Från Patrik 42 bland annat. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-10-24 10:38:40 följande:

Finns inte. Kvinnor blir inte kåta. De vill bara ha en meningsfull relation, bli bekräftta, få närhet och intimitet (utan att känna sig pressade att ha sex!). lite fotmassage och bli bjudna på SPA.

Så är det. Har jag läst på FL
    Det fanns en jättekul tråd en gång, tror att jag startade den så den lär finnas kvar.
    Någon skrev iaf ett inlägg om kvinnors onanivanor.
    Att stämningen måste vara rätt, något jidder om doftljus, rätt belysning och rätt musik, för en kvinna funkar så. Medan männen runkar på jobbtoaletten typ.
    (Aynrand?) 
  • Nice Girl Wrong Place
    oOOo oOOo skrev 2012-10-24 10:38:31 följande:
    Haha, ja då kanske Kalle var lite väl kristet puritansk med snuskig fantasi
    Stackars Kalle, oavsett.
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-10-24 10:39:08 följande:
    "Jag gjorde en gynundersökning där BM stoppade in en grunkelunk i min fitta och roterade, detta gjorde mig så sjukt upphetsad så jag inte kunde vänta tills jag kom hem, jag onanerade på deras toalett!"
    Haha för något år sedan tror jag att både jag och Agri kom fram till att vissa saker hos gynekologen KAN vara lätt upphetsande.
    Speciellt om han råkar vara en lite auktoritär man i rätt ålder. 
    Men PM har ju redan konstaterat att jag inte är normal. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-10-24 10:43:30 följande:
    Vaa? får du män som pillar där?! jag har bara fått en ful 50+ ragata. :(( 
    Jadå, jag hade länge en man i kanske...50-års åldern.
    Det ÄR en smula kinky när han tar på sig handsken och trycker upp x antal fingrar. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-10-24 10:51:32 följande:
    Ja? det är lite kinky.. men vafan.. varför får du en manlig och jag en sur och grinig ragata som förmodligen inte fått ligga på ett x- antal år?!
    För att du är bara en liten flicka!
  • Nice Girl Wrong Place

Nu måste jag duktig och fokusera på ett jobbmöte!

• Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-10-24 11:15:16 följande:

Fast är det inte bättre med en hobbygynekolog? Som gör det av intresse snarare än ser det som en vanlig dag på jobbet. Även om det kanske är så att vissa dagar är bättre än andra .

Har adrig varit intresserad av jobba inom vården eller bli läkare etc. Fast lite intressant är det trots allt med gynekologi. Fast jag är rädd för att man kanske skulle tröttna på fittor och DET vore en katastrof.

Vissa saker är bättre på hobby nivå. Det finns så många intressanta detaljer i olika yrken som man kan tillämpa på hobbynivå. Polis, präst, gynekolog, lärare tex. Fast nu är jag rädd att snart börja slå i taket på sexuellt normalskalan tror jag .
    Jag har lite svårt för rollspel faktiskt.
    Så en hobbygynekolog eller som del av ett rollspel skulle inte vara lika kinky.
    Delen av det kinky är ju ATT det bara är hans yrke...

Tänk om nu PM.
    Jag har (ta i trä) varit förskonad vad gäller könssjukdomar, illaluktande flytningar och svampinfektioner, men det är ju en ganska vanlig orsak till att kvinnor besöker sin gynekolog
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-10-24 12:09:04 följande:
    mmmh ta cellprov <3 *hårni*
    Haha...
Svar på tråden Trash-tråden