Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Igen - vill jag påstå att det där mest är en manlig fantasi. Den strama affärskvinnan som behöver rodna lite och som egentligen är en slampa i dress.
    Jag vet inte varför, men den fantasin provocerar mig.

Kanske för att om jag var man så skulle den typen av dynamik inte tända mig. Jag skulle finna den typen av kvinna tröttsam. Tänker mig typ "Oh nej vad gör Herrn! Men oh snälla, ni får mig att rodna". Och några minuter senare sliter hon av sina egna kläder och ber om kuk.

Men, jag fattar, undertryckt slampighet är en kink för många män. Säkert därför jag är provocerad av fantasin. Jag gillar inte att förtrycka mina behov och kan således inte vara objektet för dessa mäns fantasi, vilket gör mig sur. Skäms

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    kapten howdy skrev 2012-10-29 21:08:15 följande:
    I get it. Du är en poesi-slampa. yes?
    Haha yes!
    Och jag gillar inte måttlig perversitet. Som kvinnan i dräkt uppskattar (i min värld).
    Jag gillar rå perversitet.

Fast nu kanske jag har fördomar. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    kapten howdy skrev 2012-10-29 21:13:57 följande:
    Alla har vi fördomar. Eller hur?
    Oh yes indeed.
  • Nice Girl Wrong Place
    reflections skrev 2012-10-29 20:43:01 följande:
    hallå. vad gör ni? : )
    Jag är hungrig.
    Vad gör du? 
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-10-29 21:23:36 följande:

Jag skulle nog snarare säga att fantasin är att vara den som förlöser hennes undertryckta slampighet. Lite som att ta en oskuld typ.
    Ja men det var typ vad jag menade ju haha...
    Men alltid när denna fantasi kommer upp, så handlar det om en stram affärskvinna. Och min erfarenhet IRL säger att slampigheten sällan är undertryckt. Det blir en lek helt enkelt. Kvinnan låtsas undertrycka och mannen dör lite av kåthet. Jag vill ha det på riktigt. Likt min sidfot. När man knappt ens vet om man vågar tänka tanken...

Fördomar, yes. Och alltså jag lägger ingen värdering i det, alla gillar ju olika. Jag blir bara provocerad och jag vet inte varför.
    Kanske är det så enkelt som att jag helt enkelt behöver ödmjukas upp lite och sättas på plats. 
    Hav överseende  
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-10-29 21:24:31 följande:
    Men sluta nu. Varför skulle det vara fel på mig?
    Jag är ju sån. Skäms för vilket stycke jag är. Fast bara med rätt man. Med de andra så ler jag bara lätt överlägset och tänker "du skulle bara veta".

Jag förtrycker verkligen inga behov. Tvärtom. De får fullt utlopp när tillfälle ges. 
    Ja men då är du ju inte sådan som kvinnan jag beskriver.
    Eller - det vet jag ju att du inte är.  
  • Nice Girl Wrong Place
    reflections skrev 2012-10-29 21:25:29 följande:

lagar mat. : ) har ett filmtips till dig: "en oväntad vänskap"; fransk film som vunnit ett antal priser. mycket nyanserad och intelligent "feel-good-film", och vackert filmad. såg den i helgen. så skönt att inte se något från Hollywood för en gångs skull.
    Mm min bror har rekommenderat den
    Ska absolut se den. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-10-29 21:26:47 följande:
    Men nu har du ju gigantiskt mycket fördomar. Du känner ju till en hel del av mina hemlisar och jag kommer inte blotta allt på FL. Sorry
    Fast nu tar du ju åt dig fast du inte behöver finaste Agri
  • Nice Girl Wrong Place

Men fine, ni får alla besudla den snorpiga kvinnan på bilden så sitter jag i ett hörn och tjurar med en rotting så länge!Skrikandes

Svar på tråden Trash-tråden