Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

kapten howdy skrev 2012-10-29 21:31:00 följande:
    Får jag i så fall ge lite förslag.. Detta skulle jag m mkt mer ge henne..

Något eller mycket ur wolford

um.. Kanske ngt för att göra henne glad,
    ur esqueuesdesardines sortiment..
    Orginellt!
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-10-29 21:33:41 följande:
    Jamen jag blir upprörd. Birger kallar mig för troll och sen det här....
    går och surar i ett hörn. 
    Haha ja men jag vet inte varför DU tar åt dig bara för att Aynrand postar en bild på en osexig kvinna som alla sedan vill besudla bara för att hon är snorkig och den fantasin provocerar mig.

Du är inte snorking, du är stundvis ganska uppenbar. Daaaaaahhhhrling. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-10-29 21:33:41 följande:
    Jamen jag blir upprörd. Birger kallar mig för troll och sen det här....
    går och surar i ett hörn. 
    Och hörnet är upptaget.
  • Nice Girl Wrong Place

Men ja, vad håller Birger på med?

Birger? 

• Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-10-29 21:41:03 följande:

Ja det är just en fantasi.

Jag uppskattar kvinnor som är slynor oavsett om det är undertryckt eller inte. Jag är vidsynt på det sättet.
    Mycket nobelt.
  • Nice Girl Wrong Place

Bönhörd

http://www.expressen.se/halsa/plagsam-halsotrend---orfilen-gor-dig-vacker/

"Thaimassage har slagit stort i Sverige. Blir "örfilning" som ett sätt att bli av med rynkor, förminska porer och strama upp huden nästa grej?

Den thailändska behandlingen sprids nu i USA, skriver Daily Mail. Det är inte vetenskapligt bevisat att metoden fungerar, men läkare menar att det kan "öka cirkulationen och medföra en hälsosam rodnad""

• Nice Girl Wrong Place

Hahaha kul. Läkare menar att örfilar kan medföra en hälsosam rodnad.

NÄHE? 

• Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-29 22:10:46 följande:
    Är den lika bra som "Medan vi faller" ???
    Få filmer är så bra.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-29 22:45:22 följande:
    Ett annat sätt att se på saken vore att säga som det är, Maria. Få filmer är sämre. 

Fel. Ingen film är sämre. 

Vi skall vara 100 % ärliga i våra recensioner av våra utbyten här, Maria, utan att känna någon som helst typ av hämnd-begär, är vi överens om det ???

Jag anser La Haine vara nåt av den värsta jävla dynga som visats på vita duken, helt i klass men svenska "storm" från 2005. Men jag genomled hela filmen utan paus. Allt enligt överenskommelsen.

Du skall inte bli ledsen nu, jag säger bara min uppriktiga mening, precis som vi kom överens om. 

Såklart vi är överens, men jag är lite förbluffad! Filmen är helt fantastisk.
    Jag tror att du helt enkelt inte förstår den, det finns ingen annan förklaring. Så det så.

Jag klarar mig Anton, torkar mina tårar och reser mig upp, som en stor flicka. 
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2012-10-29 22:54:50 följande:
    Anton Hjärta, borde inte du återupprätta min heder istället för att dilla om filmer? Kan du inte lägga in det på din lista, någonstans mellan diskussionen du snart ska ha med NG om vilken mascara som är bäst, och punkten där du undrar över hur höga klackar som egentligen är för höga?

Jag tänkte nämligen gå och hämta ett glas vin under tiden. Okej? 
    Jag har kris! Var är du när jag behöver dig (tacksam över att du är otillgänglig?) Skrikandes
Svar på tråden Trash-tråden