Inlägg från: sumpbävern |Visa alla inlägg
  • sumpbävern

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-30 22:21:52 följande:
    Källa på första påståendet tack.

Bullshit är mitt svar på det andra. Annars källa på att alla överallsvåldtäkter i Sverige begås av utomeuropeiska invandrare. Källa är inte blogg, utan BRÅ.

Sedan vill jag att du med perverst anal övertydlighet visar mig var jag någonsin, under mina år på FL, använt Expo eller Aftonbladet som källa.
    Om du inte kan visa detta (vilket du garanterat inte kan efterom jag aldrig ens läst t ex Expo) avfärdar jag det som ett desperat försök till att avleda uppmärksamheten från det faktum att du fortfarande inte presenterat en källa till ditt påstående att regeringen förnekar BRÅs tidigare undersökning och att detta ligger till grund för den avslagna motionen.

Vilket fuskande pratar du om?      
    Jag ger dig källa på källa på källa men de duger aldrig. Nu orkar jag inte leta upp BRÅs rapporter (som jag förövrigt har länkat till ett flertal ggr i andra trådar) men det klarar du säkert galant själv.

I Norge och Danmark är man inte lika känslig med sådan information. I Norge var 100% av överfallsvåldtäkterna utförda av utomeuropeiska invandrare. Sök lite info själv ibland tack.

Äsch maria, all jävla media i Sverige hänvisar till Expo när det gäller info om SD eller invandring, det trodde jag alla visste. Dessutom har Expos propagandaministrar ett digert jobb med alla skolbesök och hjärntvätt.

Jag har gett dig A, få tummen ur röven kvinna och leta reda på B själv. Vilket fusk? Jo hur folk lurar sig in i landet.        
  • sumpbävern
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-30 22:37:23 följande:
    Nej du har gett mig en källa. Affe. Affe duger ej. Och då börjar du klaga att "inget" duger?

Nej det handlade om Oslo och vi bor i Sverige. Örebromannen var svensk så redan där sprack ditt påstående, eftersom han var Sveriges genom tiderna värsta överfalls- serievåldtäktsman. 

Jag är inte media, jag är Maria. Om media hänvisar till Expo är det inte Maria som gör det. Jag lade in en länk från BRÅ, du gillar ju BRÅ.

Hur lurar de sig in i landet? Berätta...    

Jag gav dig inte affe som källa, det var en länk till en liten julsatir av mr. affe. Men som vanligt kollar du aldrig upp vad jag länkar till.

Örebromannen var inte det året mylady, så där sprack ditt påstående. 

Men någonstans läser du väl skiten du berättar? eller går du bara på egna erfarenheter?

Hur DE lurar sig in? Ja du, det finns invandrare med flyktingskäl, sen finns det sanslöst många som lurar sig in på alla möjliga finurliga sätt. Jag kan efter ett visst letande tex. visa dig en sida skriven på arabiska   som är totalt fullproppad med tips hur man ska lura sig in i landet. Den är såklart översatt till svenska.    
  • sumpbävern
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-30 22:39:44 följande:

Mm där de inte alls förnekar, snarare bekräftar överrepresentationen.

De både förnekar och slätar över med floskler. de vägrar i vart fall se en ny undersökning, varför kan man undra?
  • sumpbävern
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-30 22:48:19 följande:
    Jag läste länken och ifrågasatte, dina svar och reflektioner lyser med sin frånvaro och länken till regeringen motbevisade dig,

Vadå "det året"? Vilket påstående sprack? Du sa att alla överfallsvåldtäkter begås av invandrare. Jag bad om källa. Du gav mig felaktigt Norge. Jag sa jaha vi bor i Sverige och whatever his name var svensk. Du säger "inte det året, ditt påstående spricker"?

Vilken "skit"? Just nu ifrågasätter jag dig. Att all media använder Expo som källa är ju ren skitsnack. Vilken av min "skit" vill du ha källa på?

Jag vet vilken text du tänker på, den är lika gammal som BRÅs undersökning som SD krävde uppdatering av.     

Medger att jag skrev fel. Skulle inte vara "alla överfallsvåldtäkter". Däremot har alla överfallsvåldtäkter i Norge de senaste åren begåtts av utomeuropeiska invandrare. Men säkert är svenskarna mycket snuskigare och står för alla i Sverige, höhöhö
  • sumpbävern
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-30 22:51:47 följande:

Nej det är ditt problem som framstår som totalt oseriös och inte ens kan styrka dina egna påståenden.
    Jag är trygg i vad jag vet. Oavsett hur förtvivlad Svensson är. 

Du är komisk i ditt fanatiska tramsande om länkar som aldrig duger. Be mig aldrig mer om länkar kan vara ett alternativ när du ändå aldrig kollar upp ;)
  • sumpbävern
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-30 22:54:28 följande:
    Va!?
    Vad förstod du inte nu då? Saknades det länk eller?
  • sumpbävern
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-30 22:56:21 följande:

Men hur svårt är det att komma med en källa som inte är en blogg om våldtäkten av hemlandet liksom?

Därför att "seriös" media (gaahahahaha) aldrig skulle skriva som det är, det vet du.
  • sumpbävern
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-30 22:56:21 följande:

Men hur svårt är det att komma med en källa som inte är en blogg om våldtäkten av hemlandet liksom?

Alltså, vem ska publicera om det ska anses seriöst av dig? Duger BRÅ eller SCB som Affe alltid hänvisar till kanske?
Svar på tråden Trash-tråden