Trash-tråden
Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-30 22:21:52 följande:
Källa på första påståendet tack.Bullshit är mitt svar på det andra. Annars källa på att alla överallsvåldtäkter i Sverige begås av utomeuropeiska invandrare. Källa är inte blogg, utan BRÅ.
Sedan vill jag att du med perverst anal övertydlighet visar mig var jag någonsin, under mina år på FL, använt Expo eller Aftonbladet som källa.
Om du inte kan visa detta (vilket du garanterat inte kan efterom jag aldrig ens läst t ex Expo) avfärdar jag det som ett desperat försök till att avleda uppmärksamheten från det faktum att du fortfarande inte presenterat en källa till ditt påstående att regeringen förnekar BRÅs tidigare undersökning och att detta ligger till grund för den avslagna motionen.
Vilket fuskande pratar du om?
I Norge och Danmark är man inte lika känslig med sådan information. I Norge var 100% av överfallsvåldtäkterna utförda av utomeuropeiska invandrare. Sök lite info själv ibland tack.
Äsch maria, all jävla media i Sverige hänvisar till Expo när det gäller info om SD eller invandring, det trodde jag alla visste. Dessutom har Expos propagandaministrar ett digert jobb med alla skolbesök och hjärntvätt.
Jag har gett dig A, få tummen ur röven kvinna och leta reda på B själv. Vilket fusk? Jo hur folk lurar sig in i landet.