Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Yoyna skrev 2011-10-10 12:13:56 följande:
    Då har vi lite samma läge nu då!
    Jag har bara kjol om jag ska va extra fin eller "sexig". Annars är det jeans, tajta eller baggy som gäller för mig.  
    Mmm, jag hoppas ingen retar upp mig här på FL för jag kommer explodera vilken minut som helst.

Kjol är jättefin. Kort kort kjol med en valfritt skjorta och höga stövlar är ursnyggt.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Ernst Hugo skrev 2011-10-10 17:56:35 följande:

Bjuder er en särskilt goder afton och frågar hur det står till Glad

Hej Baloou Solig

Du är inte inne så ofta nu för tiden. Hur går det med din tjej? Verkar som att det går bra.
  • I Blackrose I
    Ernst Hugo skrev 2011-10-10 18:05:20 följande:
    Hallo Rosen !

Var i Shanghai förra veckan och sedan hos henne med stort H. Jo, det går bra för att använda dagens understatement Solig Är nästan genant att berätta hur det känns, eller förresten har jag nog svårt att sätta ord på det för tillfället. Lite som att alla banala texter får liv och färgerna framstår i klarare nyanser och luften känns lättare att andas.

Hur mår du själv?   
    Aaaaaaw, du är förälskad. Så sött! Solig

Just det. du skulletill shanghai. Härligt.

Jodå, det går. Min resa gick bra. Har berättat lite om det för nån sida sen och allt annat är väl också okej. Lite förkyld.
  • I Blackrose I
    Fettot skrev 2011-10-10 18:13:44 följande:
    Jag har köpt marsvin!
    Ska vara sjukt gott grillad med ris.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-10 18:16:44 följande:
    Vem är du?
    Skrattande Jag orkade inte fråga.
  • I Blackrose I

Vad är det "konstigaste" ni har ätit i matväg?

Det värsta jag har ätit är ormsoppa och ormhjärta i en spritglas ändå har jag ätit allt ifrån fårballar, fårhuve, fårmage och kanariefågel men ormsoppan och ormhjärtat tog priset.

• I Blackrose I

Ingen som var intresserad av matdiskussionen?

• I Blackrose I

Jag håller tyst om det ni diskuterar och tänker inte säga ett pip.

Välkomnar Bella. Skål{#emotions_dlg.flower}

• I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-10 21:56:37 följande:
    Jo, prata. Jag tror jag vet vad du tycker.
    Tvinga mig inte. Jag gillar ju er alla och mina åsikter om det här ämnet är liiiite kontroversiella.
Svar på tråden Trash-tråden