Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Ni känns ganska gamla hela bunten.
    Har ingen aning om vad ni pratar om.

Jag fick visa leg på systemet i fredags och Aynrand kan intyga det. Jag får alltid visa leg där. En ung kvinnas svansföring med en äldre kvinnas vishet och en touch av salope, det är jag.

Jag förväntar mig någon typ av medhåll här.

Snälla?

• Nice Girl Wrong Place

Anton!

Kan inte du ringa SIBA åt mig?
    Det ligger någonstans i ditt intresse kan jag tycka. 

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-11-13 11:33:33 följande:
    Consider it done, Baby......
    Sweet!
    Säg att jag behöver min dator för att kunna genomföra min plikt som god vän. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-13 11:58:21 följande:

Haha sant. Du är näst mest ego av kvinnorna i den här tråden (hint: mest ego har ett nick som börjar på A)
    Haha det handlar inte om ego - jag är bara realistisk Kyss
  • Nice Girl Wrong Place
    Driftwood skrev 2012-11-13 15:21:16 följande:
    I see, inte min grej alls heller.

Alla lärare borde läsa Måsen *hint hint* Om de inte redan gjort det  
    Hmm.
    Jag är väldigt osäker på vilken skola du relaterar till när du tänker i dessa banor. Att se och framför allt utgå från individen, somt utveckla kritiskt tänkande och använda olikheter till något positivt där alla kan bidra på sitt sätt är något som skolor verkligen försöker fokusera på och skulle vilja kunna fokusera ännu mer på.

Jag vet inte varför du har den uppfattningen du har. Det är snarare bristen på utbildning som är vingkapande och gör en människa begränsad. Utbildning och skola handlar inte om att lära ut rätt eller fel. Det handlar just om att kunna förhålla sig till information, fakta och bilda egna uppfattningar, tänka kritiskt.

Har du läst på universitetet? Där presenteras få sanningar i min mening och då har jag läst mycket mer än lärarutbildningen. Jag ser inte att skolans mål är annat än att utveckla individer. Givetvis ska man kunna fungera i grupp. Precis som att man ska kunna arbeta självständigt.
    Allt annat vore konstigt. 
Svar på tråden Trash-tråden