Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-11-15 08:34:10 följande:
    God morgon.
    Och nämen nä NG. Inte hårparfym. Hår ska på sin höjd lukta lite schampo. Jag tycker det är så obehagligt när folk har på sig mer än parfym. Tex allt detta torrschampo som alla tjejer har nu. Det stinker ju f-n om folks hår.
    Jag röstar nej.
    Haha jag har torrshampoo
    Men det är ju sådant man använder när man inte tvättat håret på ett tag. Det händer sällan mig så jag använder det i stort sett aldrig.

Jag håller med om att det inte är kul när människor luktar för mycket, av allt, eller för starkt. Och jag har använt olika märken av torrshampoon, inget luktar direkt gott, mer en hårsspraydoft.
    Köpte ett lite dyrare för mörkt hår, vilket var helt ok för det hade nästan ingen parfym. Nu har jag Lee Staffords, och det har en stark parfym. Men det är ganska billigt...

MEN jag måste testa hårparfymen. Mitt hår drar åt sig alla dofter. Matos, cigarettrök...

Det värsta jag vet är när folks kläder stinker sköljmedel. Typ det blå från "Softlan". "Outdoor fresh" my ass. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place

Vem har pratat om att dränka sig i parfym?

Alla parfymer och dofter, även naturliga, kommer i varianten lagom. 

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-11-15 10:23:33 följande:
    Parfym... 

*suckar*

Jag går väl och kramar kudden ist då.. 
    Nej!
    Du kan inte sova nu.
    Upp och hoppa! 
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-11-15 10:27:58 följande:
    :C Parfym har man endast pyttelite när man skall vara extrafin.. annars räcker det med en väldoftande deo/bodylotion och duschcream samt schampoo balsam oh fan vad grejjer vi tjejer använder. :S 

HUR SOM!

Parfym är tråkigt, och jag får astmaattacker bara av att tänka på´t ;) 
    Ja alltså jag håller med, men jag gillar parfym. Dock betyder det iiiiinte att jag dränker mig i den eller kombinerar 626 sorter.

Men jag gillar en hint av parfym. En HINT!
    Så när någon kommer nära och sniffar i nacken tänker de "mmm..." 
    Många parfymer jobbar dessutom med vår naturliga doft och vår naturliga doft påverkar hur parfymen upplevs  
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-15 10:28:20 följande:

Nej jag har inte sagt att ni undersköna och fantastiska kvinnor i den här tråden gör det . Jag menar rent generellt när man gör det. Typ dränk alla naturliga dofter. Inte för att jag direkt vill känna svettlukt, men en naturlig lukt i kombination med en lagom nyans av parfym är sexigt.
    Ja.
    En lagom nyans av hårparfym  
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-11-15 10:32:05 följande:
    Ja hint-dofter är bra. *nickar* 

En BRA parfym gör detta ja.. dock finns det för många parfymer som luktar surkärring.. 
    Ja det finns det säkert.
    Dessa skiter vi i dock, tycker jag. 
  • Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2012-11-15 11:03:11 följande:
    Om du har tur kommer snygga killar och nosar i ditt hår.  Solig
    Ja det vore härligt
Svar på tråden Trash-tråden