Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-14 08:01:15 följande:

Hmm undrar hur man skall förklara för sin fru varför det finns lösnaglar i rumpan
    Haha du förutsätter att han är gift ?
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-14 08:06:13 följande:

Nej men det vore synnerligen svårförklarat om han var det och hustrun fann lösnaglarna .
    I en sådan situation säger nog hellre de flesta män att de var lite crossdressing-nyfikna och pillade sig själv i rumpan, än sanningen.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-14 08:19:36 följande:

Haha jag vet inte riktigt. Jag hade nog hellre bekänt otrohet faktiskt. Många kinks har jag men att transa är inte en av dem och inte något jag vill förknippas med. Faktiskt en kink som jag inte alls känner mig ens nyfiken på. Antagligen för att jag inte klär så bra i högklackat och kort kjol.
    Fast många bekänner nog hellre till det de tror frun mest sannolikt förlåter.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-11-14 08:21:48 följande:
    Jag beslutade efter stor vånda, att, följa ditt råd.......
    Jag såg det Anton.
    Hade du tagit en autentisk bild på din toalett hade du haft en chans. Du borde lyssna på mig. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-11-14 08:26:39 följande:
    Det var mörkt ute, Maria, har ingen blixt i mobilkameran. Tyckte en autentiskt kopia var det bästa alternativet. Jag borde vinna.
    Som sagt, om du började lyssna på mig kanske du skulle ha en chans!
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-11-14 08:42:25 följande:

Morrn Anton.
    Vad är det du och NG dillar om för toalett?
    Anton vill vinna en x-box i en fototävling. Tror jag.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-11-14 09:00:19 följande:
    Jag behöver ingen app för det det sker automatiskt för de mesta någonstans mellan min hjärna och mina fingrar.

ps: vi män har talang
    Mm jag vet detta
Svar på tråden Trash-tråden