Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Aynrand skrev 2012-11-19 09:21:13 följande:
    Det där är snarare en kvinnodag...
    ja ser också en hjärtformad säng med röd sammetsöverkast en chokladask och en pudel....
    det enda som fattas är en klassik låt i bakgrunden "it´s raining men..."
    Haha en pudel

"It's raining men" känns annars som en bra låt på mansdagen. Erhm. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-19 09:35:19 följande:

Jag fick en väldigt massa snuskiga bilder i mitt huvud. Fast jag har bytt ut den manliga tungan mot en kvinnlig. Tre nakna kvinnor som servar. Hmm kan ju vara besvärligt att hålla händer och fötter stilla men det går säkert att hitta lämpliga lösningar på det problemet.

Vore ju en trevlig skönhetsbehandling (och att se på) att ge någon man tycker om. Se så flickor, tack för varmhållningen, nu kan ni gå. Jag tar över nu . Hmm en bra affärsidé för skönhetssalong kanske.

Tack så j-a mycket för den tanken NG. Hur skall jag nu fokusera på arbetet? Grrr

Du menar att du får en manikyr, pedikyr och geléhallon?
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-11-19 09:40:20 följande:
    Vapen ???
    Pang pang?
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-11-19 09:58:01 följande:
    Damn! Det är ju en genial behandling. Den som startar en sån salong kommer kunna sälja ett årskort till mig på studs. Fast jag vill ha champagne också.
    Ja och låt oss båda hålla med om att det ska vara en manlig tunga.
    Detta är för vår njutning.
    Önskar männen en kvinnlig tunga mellan våra ben så tycker jag att vi i jämställdhetens namn har rätt att önska manliga läppar om mannens kuk på mansdagen. 
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-19 09:58:49 följande:

haha nej tanken är att det är kvinnan i fråga som får det -:).
    Då har du förstört min fantasi .

Män asså... 
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-19 11:13:03 följande:

Eh vilken fantasi då? Om din fantasi var en man som får manikyr/pedikyr så hoppas jag att jag missförstått för den bilden känns lite ehh.

En sak som jag just kom att tänka på är att det faktiskt känns väldigt erotiskt att måla (som man att göra det alltså) en kvinnas tånaglar. men inte måla fingernaglarna på samma sätt. Hmm jag är nog lite fotfetisht light (el bara allmänt kinky). Att använda min (villiga) tunga funkar bra det med, dock har jag tyvärr inte simultankapaciteten att måla tånaglar och använda tungan samtidigt.
    Nej min fantasi var en kvinna med en mans tunga mellan benen. Du gjorde den till en kvinna med en kvinnas tunga mellan benen.

Eller missförstod jag? 
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-19 11:26:33 följande:
    Nej precis. Fast just det scenariot tänker jag om jag tittar på "skönhetsbehandlingen". Deltager jag så kan jag ta hand om tungdelen. 

Haha extremt klicheaktigt, men den scenen tänker jag mig en naken kvinna endast iklädd en fjäderboa .
    Ingen ska titta på den PM, jag skapade en oas för kvinnlig njutning.

Och jag känner mig väldigt bitchig idag, så din fantasi gills inte. Eller något.

/P M(aria) S 
  • Nice Girl Wrong Place

Jag har vin!
    Jag förtjänar vin!
    Skål 

Svar på tråden Trash-tråden