• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-11-04 13:13:13 följande:
    Jag har köpt testet men jag vågar inte göra det. Har ringt runt till alla för att någon ska lugna ner mig men nej. B bad mig vänta tills han kommer hem så kan vi göra det tillsammans när barnen lagt sig. Alltså jag tror inte jag är gravid men man vet ju aldrig och så som jag betet mig senaste dagarna så är det något som inte står rätt till.
    Jag håller tummarna för att du får det svar du vill ha. NalleHjärta
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-04 11:13:11 följande:
    Jag vet
    Men snälla låt mig upprätthålla min oskyldiga attityd utåt, eller är det redan för sent? 
    att du vill upprätthålla en fasad av fin flicka gör dig ännu snuskigare...det gillar jag...det stimulerar min perversa sida...
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-11-04 16:19:38 följande:
    Jag håller tummarna för att du får det svar du vill ha. NalleHjärta
    Jag är inte gravid. *Puh* Min längsta dag hittils och väntan på svaret var hemsk men nej, jag är inte gravid. Jag måste fan tänka på det där med preventivmedel.....
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-11-04 17:10:27 följande:
    Jag är inte gravid. *Puh* Min längsta dag hittils och väntan på svaret var hemsk men nej, jag är inte gravid. Jag måste fan tänka på det där med preventivmedel.....
    Så bra, jag har väntat hela dagen på att få höra hur det gick.
  • lille Birger
    I Blackrose I skrev 2011-11-04 17:10:27 följande:
    Grattis(?) Tyst
  • lille Birger

Jag ska tydligen ha med mig matsäck till skolan på Måndag. Äpple

• I Blackrose I
    och skrev 2011-11-04 17:11:47 följande:
    Så bra, jag har väntat hela dagen på att få höra hur det gick.
    Men vad gulligt. Tro mig jag har varit helt omöjlig hela dan men så kom B hem tidigare idag bara för att jag skulle få göra testet och det känns verkligen skönt. Jag hade dött om jag var gravid...
    lille Birger skrev 2011-11-04 17:13:04 följande:
    Grattis(?) Tyst
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-04 17:24:41 följande:
    Skönt.Hjärta
    {#emotions_dlg.flower}Nalle
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-11-04 17:48:02 följande:
    Men vad gulligt. Tro mig jag har varit helt omöjlig hela dan men så kom B hem tidigare idag bara för att jag skulle få göra testet och det känns verkligen skönt. Jag hade dött om jag var gravid...
    lille Birger skrev 2011-11-04 17:13:04 följande:
    Grattis(?) Tyst
    {#emotions_dlg.flower}Nalle

Nej det hade du inte. Du hade blivit tjock och besvärlig.

Snällt att han kom hem tidigare, du har en förnuftig man. 
Svar på tråden Trash-tråden