Inlägg från: Kakaa |Visa alla inlägg
  • Kakaa

Trash-tråden

Ermenegildo skrev 2012-11-01 13:13:02 följande:
    AAaaargh, TOO MUCH INFORMATION!!!!
    Läs inte vad jag skriver.. Blunda! :C  Och jag leed faktiskt!
  • Kakaa

Nu var jag duktig så jag funderar på och ge mig själv en klapp på axeln och en stor kopp kaffe.

• Kakaa

*drömmer sig bort* 

Bakom varje hörn gömmer sig ett äventyr.. Jag har spanat in mina, disken lr tvättvikning.. vad skall jag välja? -.- 
  • Kakaa

Oh, nu blev jag glad, det var en pojke som skickade denna till mig och sa att den handlade om mig. :D 

">

Ego-b00st

• Kakaa
    Aynrand skrev 2012-11-01 14:56:22 följande:
    haha vad roligt nu är kl. nästan 3...har du bajsat eller inte.....du och NG bor i samma stad kanske bajsa hos henne?
    Näh dom satte igång vattnet för en timme sedan så jag har "ploppat".. *visar hänsyn för Ermenegildo*
  • Kakaa

Jag kan dessutom inte "ploppa" hos andra.. mina "ploppar" är för skygga och nervösa utav sig.

• Kakaa
    Aynrand skrev 2012-11-01 15:03:38 följande:
    Det är nog bara du som bajsar...förlåt ploppar

Tyvärr har jag inte mognat färdigt på den punkt och kiss o bajs kan få mig att skratta som en liten unge....
    jag skrattar också åt det. :< Jag kmr aldrig komma ifrån det. Jag är en svag människa. 
  • Kakaa
    Aynrand skrev 2012-11-01 15:13:10 följande:
    Vaddå svag?
    Många tycker det är roligt men har det djupt inpräntat att man inte gör det då det inte är socialt accepterat...rätta sig in i ledet helt enkelt...att skratta åt det kräver kurage om du frågar mig

Mjo, men jag är skadligt road utav det.. jag asgarvade mig igenom Markis de sades bok 120-dagarna i sodom.. fyra ggr.. pga allt bajs och kiss. ;((
  • Kakaa

folk tycker den är hemsk och otroligt äcklig.. jag asgarvar.. jag har nog inte alla hästar hemma.

Svar på tråden Trash-tråden