Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-16 10:44:46 följande:
    Nä här är det skolan som knullar livet.
    precis skolan knullar deras liv och de knullar våra morsor....
    helt normalt alltså...........
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-16 12:02:21 följande:
    Jag är faktiskt lite hungrig...
    fick du nå´t?
  • Aynrand
    Frambuesa skrev 2011-10-16 20:08:27 följande:
    är det svårt att sätta fast ett nytt handtag? behöver man hjälp av en snickare.. eller borde jag klara detta själv?

Jag fick ryck på katten igår som höll på o skulle busa, så jag drog igen sovrumsdörren... där handtaget var löst. Somnade och skulle upp och kissa imorse.. försöker öppna dörren och handtaget lossnar så att jag håller det i handen.. men dörren är stängd..och omöjlig att få upp. Jag började bända och ha mig, blev helt hysterisk såklart...eftersom jag var själv och sambon sov borta. Övervägde i ett svagt ögonblick att hoppa ut från fönstret iklädd morgonrock som en galen kvinna (bor 1 våning upp) men eftersom jag är gravid så kändes det lite väl.. kom även på att jag då skulle sluta, utelåst i porten istället eftersom jag inte hade nycklarna med mig in i sovrummet...  Tills sist kom jag ut iaf med hjälp av en nagelfil..(helt ok att garva)

Imorgon tänkte jag sätta dit ett nytt handtag så jag inte låser in mig igen.. så är detta ngt man klarar själv eller... men skruvmejsel?
    bra sätt att börja dagen på....lyckades du komma till toan i tid eller blev det för sent?
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-10-16 19:17:11 följande:
    Ligger på sjukhuset.
    Hoppas att allting ordnat sig med Rose.....
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-16 20:47:38 följande:
    Inte vad jag behövde...
    Hmm det är synd om dig...
  • Aynrand
    och skrev 2011-10-16 21:15:26 följande:

Vilka frågor man ställer kan avslöja lika mycket som svaren någon lämnar. 
    ja det stämmer
  • Aynrand

helt fantastiska bilder.....den första bilden...vilken rumpa och vilka ben så kvinnligt och inbjudande. den nedersta bilden är väldigt sexig och kinky...detta stimulerar min fantasi

• Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-10-17 12:36:08 följande:

Hej guys

Jag är hemma nu och det gick väl bra trots att jag var spernervös. Min magkatarr har utvecklats till magsår. Absolut inget rolig. Fick en hel lista på saker jag inte får äta/dricka och jag kan väl lika gärna konvertera till Islam och bekänna mig till muslim. Skrikandes 
    Jag ska sluta stressa mig, inte bli upprörd/arg, inte belasta psyket och ta det lugnt. Yeah right.

mkt har du gått igenom känslomässigt under den senaste tiden, du gör upp med ditt förflutna och ständigt bearbetar det och du skall flytta långt bort.......
    Har jag förstått rätt så har du också slutat jobba inför flytten ...
    Yepp time to take it easier på ett sätt och lite tuffare på ett annat sätt. Aktivera dig och var rädd om dig!
     och tänk goda tankar som Yoyna sa.
    sköt om dig...Kram!
  • Aynrand
    MrsAssault skrev 2011-10-17 16:40:56 följande:
    Gravid Hjärta

Hmm det var stort....har din navel poppat ut  och är blå nu?
  • Aynrand
    Yoyna skrev 2011-10-17 16:56:14 följande:
    Magen är jättefin!!!  Du har väl två månader på dig att pluppa? Inte misströsta än!

(Aynrand, lär dig att inte använda ord som stor, liten osv vad gäller gravida kvinnors magar )

haha tack för tipset......it makes sense!
Svar på tråden Trash-tråden