Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

MrsAssault skrev 2011-10-30 19:46:58 följande:
    Han kör MMA så det är muay thai också.
    Muay Thai är kul, lekfull och snabb. MMA är jag i allmänhet tveksam till....jag har kört Taekwondo tidigare (för sportens skull och inte fight) och jag är sugen på muay thai, har en kollega som kört alla möjliga kampsport med bl.a 12 till 13 år Thai, han är grym på det och han lovat mig att köra några pass med mig inom kort.....
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-31 10:45:55 följande:
    Haha, du är så BRA!!!
    Touché...
    Mmm
  • Aynrand
    MrsAssault skrev 2011-10-31 10:52:55 följande:
    Min man körde bara thai innan, men gick över till MMA för några månader sedan, MMA är mer action och mindre regler. Jag gillart och när jag var med på träningen sist så brottades han med en tjej, galet hett
    Vill du se nå´t vackert...kolla på detta

Taekwondo fight tävling...det är så jävla vackert!
  • Aynrand
    MrsAssault skrev 2011-10-31 11:34:17 följande:
    De har för mkt kläder!
    haha jag fattar vad du är ute efter :)
    men det behöver man...främsta syftet med Taekwondo wtf är knock-out, med tanke på den typ av sparkar och slagså skulle det ske för många allvarliga olyckor utan skydd......

Capoeira borde vara din grej...bar överkropp haha
  • Aynrand

Hej alla!

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-01 07:28:56 följande:
    Tummen U P P! Hjärta
    eller hur

en seriös slampa
  • Aynrand

especially for MrsAssault...en kampsport med mkt avklädda gubbar...dit kan du köra och njuta medan de där gubbarna tvättar din bil och gnider sina bröst mot din ruta....................

• Aynrand
    MrsAssault skrev 2011-11-01 10:12:42 följande:
    MMMmmmmm hot
    eller hur!
    jag visste du skulle gilla det haha!
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-31 23:24:26 följande:
    Nej det är INTE gay att ha snuttekuk...
    mkt intressant begrepp
  • Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2011-11-01 10:47:52 följande:
    Knappast, min bästa Aynrand, knappast. I UFC är det fan så mycket mer generösa regler, du får tex använda knä och armbågar ( dock ej knä mot huvud på liggande motståndare ) däremot får du slå bäst fan du vill på liggande motståndare, och använda armbågar, lika förgjordat är det är relativt sällan det inträffar riktigt allvarliga olyckor trots deras regelverk. Bruten näsa, brutna ben i egna händer, brutna revben osv räknar jag inte som ett dugg allvarligt.

Och Aynrand, enda skydden som används i UFC är lätta, tunna handskar ( 110 - 170 gram ) avsedda att skydda bärarens händer samt suspensoar. Förstås !!!
    såklart ja men MMA och UFC är utanför vanliga ramar för kampsport. Kampsport är "martial art" alltså "art" kan användas till slakt men är inte det primära till skillnad från UFC och MMA.
    Jag hade en bekant i frankrike, han vann VM i kickboxning....han såg ut som en fotomodell när han var runt 20 och som en neandertalare när han hade passerat 30....
  • Aynrand

dags att komma tbx till väsentligheter tycker jag...jag är på gott humör så jag skall göra Birger glad... a big juicy ass...visst är gogle bra!?

Svar på tråden Trash-tråden